• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

صهیونیست ها در قد و قامت تهدید علیه ایران نیستند/ اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است

  • کد خبر : 13754
  • 17 اردیبهشت 1400 - 11:00
صهیونیست ها در قد و قامت تهدید علیه ایران نیستند/ اضمحلال رژیم صهیونیستی آغاز شده است
یاز اکو - فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش در مورد تهدید رژیم صهیونیستی علیه منافع کشورمان، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مجموعه مولفه های قدرت از فرهنگ مردم تا توان دفاعی و نیروهای مسلح، کاملاً شناخته شده و دشمنان به خوبی این را می دانند. صهیونیست ها در قد و قامت تهدید علیه ایران نیستند و ما آن ها را به عنوان تهدید نمی بینیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، امیر سرتیپ دوم علی حاجیلو با گرامیداشت فرا رسیدن روز جهانی قدس، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در شرایطی که رژیم صهیونیستی و حامیان آن تلاش می کردند آرمان تشکیل کشور مستقل فلسطین را به فراموشی بسپارند، انقلاب اسلامی ایران و ابتکار امام خمینی باعث از هم پاشی توطئه صهیونیست ها و حامیان آن ها شد و باعث شد فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام مطرح شود و تقویت فرهنگ مبارزه و مقاومت در بین ملت فلسطین و ملت های منطقه باعث شد ظلم صهیونیست ها در جنایات علیه مردم فلسطین و کودک کشی در سرزمین های اشغالی بیشتر بر ملا شود.
 
وی رژیم صهیونیستی را در آستانه اضمحلال دانست و ادامه داد: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهبونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و این را در بروز بحران ها و اختلافات بین صهیونیست ها می بینیم. صهیونیست ها بدانند در شرایط کرونایی هم فرصت تنفس نخواهند داشت و ملت های جهان از اشغالگری ها و کودک کشی های این رژیم منحوس بیزار هستند.
 
امیر حاجیلو در مورد عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی، گفت: این یک حرکت فرار به جلو برای هضم مشکلات و بحران های درونی دولت جعلی اسرائیل است و می بینیم اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده است و عادی سازی روابط برخی دولت های منطقه با رژیم صهیونسیتی علی رغم خواست ملت های منطقه و در جهت تلاش برای بقای رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.
 
وی افزود: حامیان رژیم صهیونیستی شاهد اضمحلال این رژیم هستند این فرار رو به جلوها نمی تواند آن ها را نجات دهد.
 
فرمانده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش در مورد تهدید رژیم صهیونیستی علیه منافع کشورمان، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مجموعه مولفه های قدرت از فرهنگ مردم تا توان دفاعی و نیروهای مسلح، کاملاً شناخته شده و دشمنان به خوبی این را می دانند.
 
امیر سرتیپ حاجیلو تاکید کرد: صهیونیست ها در قد و قامت تهدید علیه ایران نیستند و ما آن ها را به عنوان تهدید نمی بینیم.
 
وی در پایان افزود: مجموعه اتفاقات سال های اخیر نشان می دهد که پیش بینی فرمانده کل قوا درباره فروپاشی و اضمحلال رژیم صهیونستی حتی زودتر از ۲۵ سال به حقیقت خواهد پیوست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=13754

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});