• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

امیدوارم با همراهی همکاران به اهداف و رسالت های تعیین شده دست یابیم

  • کد خبر : 137743
  • 29 اسفند 1402 - 9:45
امیدوارم با همراهی همکاران به اهداف و رسالت های تعیین شده دست یابیم
یازاکو - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی بق تبریز گفت: آرزوی روزهای خوبی رابرای صنعت برق در سال 1403 دارم و از اعتماد مجدد به بنده سپاسگزارم و امیدواریم با همراهی همکاران به اهداف و رسالت های مشخص شده دست یابیم.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، طی مراسمی به صورت ارتباط ویدیوکنفرانسی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی و با حضور مدیران شرکت های صنعت برق استان، اکبر فرج نیا به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز معرفی و از تلاش ها و زحمات عباس حسامی مدیرعامل پیشین این شرکت قدردانی شد.

طی این مراسم اکبر فرج نیا مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز اظهار کرد: آرزوی روزهای خوبی رابرای صنعت برق در سال ۱۴۰۳ دارم و از اعتماد مجدد به بنده سپاسگزارم و امیدواریم با همراهی همکاران به اهداف و رسالت های مشخص شده دست یابیم.

طی این مراسم سعید رسالی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی گفت: پذیرفتن مسئولیت پس از مدیری توانمند همچون مهندس فرج نیا سخت بوده و امیدواریم با همراهی همکاران این سختی راه آسان شود.

طی این مراسم عباس حسامی ادامه داد: اینکه انسان شغلی که در آن فعالیت می کند دوست داشته باشند یکی از نعمت های الهی بوده و خوشبختانه این نعمت برای من وجود داشت.

وی با بیان اینکه طی دوران حضور در شرکت توزیع نیروی برق تبریز آنچه در توانم بود انجام دادم، خاطرنشان کرد: تغییر دادن کار بسیار سختی است و موجب خوشحالی است که دوست و همکار خودمن آقای فرج نیا برای این کار انتخاب شده اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=137743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});