• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه‌های دریافتی توسط تاکسی‌ها

  • کد خبر : 138089
  • 05 فروردین 1403 - 22:45
راه اندازی گشت‌های نظارت و کنترل کرایه‌های دریافتی توسط تاکسی‌ها
یازاکو - مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در راستای کنترل و نظارت بر کرایه های دریافتی توسط تاکسیرانان، گشت های مشترک خودرویی سازمان تاکسیرانی تبریز با سازمانهای تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت را ه اندازی شده است.

عبدالرحیم قاصدی با اعلام این خبر اظهار کرد: کرایه تاکسی ها از اول فرودین ماه ۱۴۰۳ نسبت به سال ۱۴۰۲ به میزان ۴۵ درصد افزایش یافته و مبلغ کرایه های جدید از طریق تابلوهای کرایه در سطح شهر و همچنین سایت سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی و صنعت معدن و تجارت، بازرسان محسوس و نامحسوس ویژه سازمان تاکسیرانی نیز میزان کرایه دریافتی توسط تاکسیرانان در سطح شهر را با جدیت رصد می‌کنند و در صورت دریافت کرایه اضافی با جدیت و قاطعانه اقدامات قانونی لازم انجام می  گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیران تبریز خاطرنشان کرد: شهروندان محترم نیز میتوانند از طریق شماره تلفن: ۳۴۷۶۰۲۹۲ (واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی تبریز) شکایت یا دریافت کرایه اضافی توسط تاکسیرانان را جهت رسیدگی اطلاع دهند.

قاصدی درپایان ضمن قدردانی از خدمات رانندگان زحمتکش تاکسی که علیرغم مشقات شغل شریف تاکسیرانی، همیشه پایبندی خود را به قوانین و مقررات مربوطه به اثبات رسانده اند، از ایشان دعوت کرد ضمن رویت کرایه های جدید در سایت سازمان تاکسیرانی، درصورت مواجهه با معدود رانندگانی که در خطوط تاکسیرانی کرایه هایی بیش از نرخ های مصوب ابلاغی دریافت میکنند موضوع را به سازمان تاکسیرانی تبریز اطلاع دهند.  

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=138089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});