• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6

گام نهایی احداث مسیر دوچرخه سواری پروژه پارک خانواده شهرک خاوران

  • کد خبر : 139571
  • 22 فروردین 1403 - 17:00
گام نهایی احداث مسیر دوچرخه سواری پروژه پارک خانواده شهرک خاوران
یازاکو-عملیات عمرانی مسیر دوچرخه سواری پروژه پارک خانواده شهرک خاوران، در مرحله تکمیلی این مسیر قرار گرفته است.

به گزارش یازاکو به نقل از شهریار، یکی از اهداف مدیریت شهری کلانشهر تبریز، فراهم آوردن محیط های مناسب و سرسبز برای شهروندان علاقمند به ورزش و تفریح سالم در محدوده فضاهای سبز شهری شهرک خاوران است تا متقاضیان بتوانند در مکان های امن و متناسب با استانداردهای محیط های عمومی شهری به ورزش های مورد علاقه خود از جمله دوچرخه سواری بپردازند.

 از این رو، شهرداری منطقه ۹ در چند سال اخیر و به ویژه از سال ۱۴۰۲ با طراحی و اجرای چندین پروژه عمرانی ایجاد مسیر و پیست دوچرخه سواری، درصدد ایجاد مسیرهای مناسب امن ورزشی بی خطر برای این ورزش پر طرفدار است.

یکی از مکان های مناسب ایجاد مسیر دوچرخه سواری امن، در محل پارک خانواده شهرک خاوران بود که طی چندین ماه گذشته، عملیات فنی و عمرانی ساخت این پارک آغاز شده است.

طرح های مختلفی در پروژه پارک خانواده شهرک خاوران -که از وسعتی برابر ۳ هکتار برخوردار است و به موازات بلوار شهدای غواص در ضلع جنوبی سه راهی زهرا مردانی آذر در حال ساخت است-، در مرحله های اجرایی و تکمیلی خود قرار گرفته  اند که مسیر دوچرخه سواری این پروژه، یکی از چندین طرح ورزشی و تفریحی این پارک است که اینک به مرحله نهایی خود رسیده است.

مسیر یک کیلومتری دوچرخه سواری پارک خانواده، از ۳ متر پهنا و عرض برخوردار است که عملیات جدول گذاری و زیرسازی بستر این مسیر به تازگی به انجام رسیده است. با اجرای عملیات روسازی و آسفالت اساسی این مسیر یک کیلومتری، امید می رود، این مسیر آماده خط کشی و رنگ آمیزی ترافیکی شود و به زودی، به بهره برداری برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=139571

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});