• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل

  • کد خبر : 140362
  • 30 فروردین 1403 - 11:45
راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
یازاکو - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: اولین مدرسه اوتیسم با صرف اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان تکمیل و تجهیز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از مهر، بهزاد محمدی در جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استانداری اردبیل اظهار کرد: با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز و جذب اعتبارات ملی اردیبهشت ماه شاهد تکمیل و تجهیز اولین مدرسه اوتیسم در اردبیل خواهیم بود و قرار است مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه به ۱۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه به مدرن ترین امکانات و فضای آموزشی خاص بیماران اوتیسم مجهز شده و افتتاح آن را در نیمه اول سال شاهد خواهیم بود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل به برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردبیل اشاره کرد و گفت: این جشنواره ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد و تلاشمان بر این است تا با همکاری استانداری اردبیل و مجمع خیرین مدرسه ساز میهمانان گرانسنگی را از تهران و حتی خارج از کشور دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

محمدی بیان کرد: در حال رایزنی هستیم تا از صنوف مختلف به ویژه صنعتگران و کارآفرینان در قالب مسئولیت اجتماعی دعوت کنیم تا در این مراسم کمکی را به امر مدرسه سازی داشته باشند.

وی افزود: رویکرد سازمان نوسازی مدارس در بهره گیری از ظرفیت خیرین تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است و ما سعی خواهیم کرد تا در این راستا از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنعتگران، دانشگاهیان، مهندسان و اطبا و سایر گروه‌های توانمند مالی دعوت کنیم تا در این جشنواره حضور پیدا کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از تولید و پخش برنامه‌های رسانه‌ای، تبلیغات و فضاسازی‌های شهری برای برگزاری این جشنواره خبر داد و اظهار کرد: در سالی که مزین به «جهش تولید با مشارکت مردم» است کمک خیرین و آحاد مردم می‌تواند جهش آموزشی و تربیتی را به دنبال داشته باشد.

در این جلسه رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل نیز گفت: برای ساخت و تکمیل مدرسه اوتیسم خیرین دست به کار شده‌اند و در تجهیز آن از مجموعه خیرین پایتخت نیز استفاده خواهیم کرد.

جواد قرآن نویس اضافه کرد: خیرین در این سه دهه در ساخت مدارس شهری و روستایی و افزایش سرانه آموزشی سنگ تمام گذاشته و ما قدردان همکاری خوب اداره کل نوسازی مدارس هستیم که در برگزاری جشنواره بیست و ششم برنامه ریزی مناسب و منسجمی را انجام داده است.

وی تصریح کرد: برای جشنواره بیست و ششم از خیرین سایر استان‌ها به ویژه خیر خوشنام جهرمی دعوت خواهیم کرد تا ساخت چندین مدرسه ۶ و ۹ کلاسه را تعهد کرده و در سال‌های آینده شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});