• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

نوسازی ۲ هزار تاکسی فرسوده

  • کد خبر : 140639
  • 02 اردیبهشت 1403 - 13:16
نوسازی ۲ هزار تاکسی فرسوده
یازاکو - اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با افزایش تسهیلات کم بهره برای ۲۰۰۰ تاکسی فرسوده در راستای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر موافقت کردند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، اعضای شورای شهر برای لایحه شهرداری مبنی بر افزایش تسهیلات کم بهره برای دو هزار دستگاه تاکسی از ۱۷۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان رای مثبت دادند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به طرح این لایحه در کمیسیون فوق اظهار کرد: تبریز با نوسازی حدود ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی با اعتبار۱۶۰۰ میلیارد ریال رتبه نخست کشور در نوسازی ناوگان تاکسیرانی را کسب کرده که این اقدام موجب ‌کاهش ترافیک و آلودگی هوا می‌شود.

علیرضا نوای باغبان افزود: مبلغ وام ۱۷۰ میلیون بود که پیشنهاد شهرداری افزایش یه ۲۲۰‌میلیون تومان است ولی پیشنهاد کمیسیون بودجه افزایش وام به ۲۵۰ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: هنگام تعیین وام ۱۷۰ میلیون تومانی قیمت یک دستگاه خودرو سمند سورن ۳۶۰ میلیون تومان بود ولی در حال حاضر این خودرو ۴۸۰ میلیون تومان شده است.

روح الله رشیدی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه پیشنهاد این کمیسیون نیز افزایش مبلغ تسهیلات به ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: تاکید ما ارائه این امتیاز به رانندگان تاکسی فعال است.

رحیم قاصدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: نزدیک به ۷۰ درصد تاکسی‌های شهر طی سالهای گذشته فرسوده بود که سال گذشته ۱۷۰۰ دستگاه تاکسی یعنی حدود ۲۰ درصد با ارائه تسهیلات کم بهره نوسازی شدند. امسال نیز ۵۵۰ تاکسی برای نوسازی ثبت نام کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=140639

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});