• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

قاچاق توسط جایگاه‌دار سوخت در چاراویماق

  • کد خبر : 141842
  • 13 اردیبهشت 1403 - 13:45
قاچاق توسط جایگاه‌دار سوخت در چاراویماق
یازاکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه 6 میلیارد و 353 میلیون ریالی جایگاه دار سوخت در شهرستان چاراویماق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، صمد حضرتی اظهار کرد: به پرونده ۲۳هزار و ۳۲۲ لیتر گازوئیل عرضه شده بدون رعایت ضوابط تعیینی دولت به ارزش سه میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال در شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

حضرتی گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده های نفتی پس از بررسی میزان موجودی جایگاه و کشف مغایرت، پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی دام زنده در مرند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از جریمه ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریالی قاچاقچی ظروف دام زنده در شهرستان مرند خبر داد.

حضرتی گفت: شعبه بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرند به پرونده ۲۵رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر حکم به ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

حضرتی گفت: مأموران نیروی انتظامی پس از کشف دامها از دو دستگاه سایپا در محور مواصلاتی خوی به مرند پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=141842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});