• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

صدور پروانه فعالیت معادن در زنجان ۱۸درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 14232
  • 20 اردیبهشت 1400 - 22:00
صدور پروانه فعالیت معادن در زنجان ۱۸درصد افزایش یافت
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سال گذشته پروانه بهره برداری برای ۲۰ معدن در استان صادر شد که این میزان نسبت به سال ماقبل آن، ۱۸درصد رشد داشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا ، ناصر فغفوری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش معدن استان در سال ۹۹ از رشد ۱۲۴ درصدی برخوردار بود.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری صورت گرفته برای بهره برداری از ۲۰ معدن جدید در سال گذشته ۲۱۳ میلیارد ریال بود که این میزان در سال ۹۸، بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با راه اندازی این معادن زمینه اشتغال برای ۱۰۳ نفر در استان فراهم شده است.

فغفوری با اشاره برخی از اقدامات شاخص در حوزه معدن در سال گذشته گفت: در طول سال با بهره برداران ۱۲۰ معدن غیرفعال مذاکره و مکاتبات لازم جهت تعیین و تکلیف و فعالسازی این معادن نیز صورت گرفت.

وی افزود: مکاتبه با بهره برداران بدهکار حقوق دولتی جهت تعیین و تکلیف، اخذ بیش از ۹۰ میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن، تعیین تکلیف معادن غیرفعال استان و پیگیری و اخذ موافقت ارگان های مربوطه جهت صدور پروانه اکتشاف طلا  از جمله سایر اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  در بخش معدن بود.  

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان حدود سه هزارو ۵۰۰ نفر در معادن این استان اشتغال دارند. 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});