• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
3

جناب دکتر پزشکیان، شما متخصصان عملگرا چه کرده‌اید!؟

  • کد خبر : 142417
  • 20 اردیبهشت 1403 - 14:16
جناب دکتر پزشکیان، شما متخصصان عملگرا چه کرده‌اید!؟
یازاکو - میرقاسم بنی‌هاشمی نوشت: دکتر پزشکیان اخیرا به مردم توصیه کرد که به کار نابلدها رای ندهند و به متخصصان عملگرا رای دهند. جناب عالی که به عنوان متخصصان کاربلد و عملگرا چند دوره نمایندگی مردم تبریز و آذربایجان را برعهده داشته اید، لطفا به این سوالات پاسخ دهید.

یازاکو، میرقاسم بنی‌هاشمی_ دکتر پزشکیان اخیرا به مردم توصیه کرد که به کار نابلدها رای ندهند و به متخصصان عملگرا رای دهند.

جناب دکتر پزشکیان!!

جناب عالی که به عنوان متخصصان کاربلد و عملگرا چند دوره نمایندگی مردم تبریز و آذربایجان را برعهده داشته اید، لطفا به این سوالات پاسخ دهید؛

۱. چرا در دو دههٔ گذشته، تبریز و آذربایجان جزو مهاجرفرست ترین استان های کشور بوده است.؟؟

۲. چرا رتبه استان در فضای کسب و کار همواره زیر میانگین کشوری بوده است؟؟

۳. چرا در عرصه سرمایه‌گذاری های زیرساختی استان مانند انرژی و جاده و راه آهن، آذربایجان شرقی جزو عقب مانده ترین استان ها بوده و در عرصه تولید برق از رتبه ۲ به رتبه ۱۶ تنزل یافته است.؟؟ اگر مردان خیری مانند عالی نسب و مردانی آذر نبود، بیمارستان های فرسوده تبریز، چگونه جوابگوی چند میلیون نفر در شمال غرب کشور بود.

۴. چرا در سیستم ریلی، مترو تبریز، عقب‌ مانده ترین مترو در میان کلان‌ شهرهای کشور بوده و راه آهن ۲۰۵ کیلومتری تبریز- میانه پس از ۲۴ سال هنوز تکمیل نشده است.؟؟

۵. چرا میانگین درآمد سرانه و نیز تولید ناخالص داخلی استان نسبت به درآمد سرانه و تولید ناخالص کشوری تقریبا ۲۰ تا ۲۵ درصد پایین بوده است.؟؟

۶. چرا در ۱۵ سال گذشته در مواجهه با بحران دریاچه ارومیه، جنابعالی و متخصصان عملگرا هیچ اقدام مفیدی انجام ندادید؟؟

۷. چرا در دو دهه گذشته، آذربایجان خام فروش ترین استان معدنی کشور بوده و سرمایه‌گذاری های بزرگ صنعت معدن با ثروت معادن آذربایجان به کرمان و دیگر استان ها رفته است؟؟

۸.چرا نتوانستید در تاسیس شرکت مس سونگون قدمی بردارید و از خروج هزاران میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی آن جلوگیری کنید.؟؟

۹.چرا نتوانستید زمینه تقویت و ترویج زبان و فرهنگ آذربایجان را فراهم کنید و از تبدیل بنیاد فرهنگستان زبان و فرهنگ آذربایجان به یک مؤسسه کاریکاتوری جلوگیری کنید.

۱۰. و شما متخصصان عملگرا برای جان و امنیت چند صدهزار حاشیه نشین تبریز و دیگر شهرهای استان، طرح و لایحه کدام مگاپروژه ها را پیش برده اید. کدام وام های جهانی را اینجا آورده اید.

و البته بیش از ۹۳ درصد از مردم حوزه انتخابیه که در این دوره به شما متخصصان عملگرا رای ندادند، این واقعیت ها را بهتر درک می کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=142417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});