• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

کتاب “شهریم تبریز” به زودی منتشر می‌شود

  • کد خبر : 143278
  • 29 اردیبهشت 1403 - 18:00
کتاب “شهریم تبریز” به زودی منتشر می‌شود
یازاکو - مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز گفت: کتاب "شهریم تبریز" شامل مجموعه عملکرد شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲ با نگاهی کوتاه به عملکرد سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های شاخص امسال به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مهدی حافظ‌زاده در گفتگو با شهریار اظهار کرد: کتاب “شهریم تبریز” به سبک جدید عملکردنگاری و در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری، شهرسازی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی، سرمایه‌گذاری، ارتباطات و روابط عمومی تهیه شده است.

وی افزود: با توجه به آغاز فعالیت مدیریت شهری تبریز از سال ۱۴۰۱، عملکرد این سال نیز به صورت خلاصه در این کتاب ذکر شده است.

حافظ زاده با اشاره به تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ در کتاب “شهریم تبریز” اعلام کرد: عملکرد مجموعه شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف شهری و همچنین حوزه ایثار و شهادت به تفصیل در این کتاب ذکر شده و در کنار آن برنامه‌های شاخص مجموعه شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۳ به تفکیک مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای مخاطبان معرفی شده است.

وی با اشاره به بخش ویژه و پایانی کتاب تبریز شهریم خاطرنشان کرد: نقشه گردشگری تبریز، نتایج افکارسنجی عملکرد سال ۱۴۰۲ مجموعه شهرداری تبریز و همچنین عملکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخش پایانی کتاب “شهریم تبریز” است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ یادآور شد: با توجه به عملکرد شاخص شهرداری تبریز در حوزه ایثار و شهادت و در قالب یادواره‌های شهدا، فضاسازی شهری و برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و ورزشی با مضامین این حوزه، بخش ویژه‌ای در کتاب شهریم تبریز به این موضوع اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: عملکرد شهرداری تبریز در ۲۶۰ صفحه و با سبک جدید عملکردنگاری تألیف و تدوین شده است که به زودی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143278

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});