• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
1

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران – تبریز در فرودگاه اردبیل

  • کد خبر : 143857
  • 05 خرداد 1403 - 10:44
فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران – تبریز در فرودگاه اردبیل
یازاکو - مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از فرود اضطراری فوکر۱۰۰ هواپیمایی ایران ایر در فرودگاه اردبیل خبر داد گفت:مسافرین این پرواز با استفاده از اتوبوس راهی تبریز شدند.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، محمد قصابی روز شنبه اظهار کرد: شب گذشته پرواز تهران – تبریز که به علت نقص فنی نتوانسته بود در فرودگاه تبریز فرود داشته باشد، در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و مسافرین آن به تبریز منتقل شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر پروازهای فرودگاه اردبیل دایر است اما شرایط جوی مساعد نیست به طوری که شعاع دید ۱۰۰ متر است و احتمال لغو پروازهای این فرودگاه وجود دارد.

در همین زمینه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اعلام کرد: به دنبال فرود اضطراری هواپیمای مسافربری تهران – تبریز در فرودگاه اردبیل، ۴ نفر دچار تهوع و سردرد و گوش درد شدند که توسط کارکنان اورژانس ۱۱۵ بصورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش ساعت ۲۲ روز جمعه چهار خرداد ماه ۱۴۰۳ و بدنبال درخواست فرود اضطراری هواپیمای مسافربری ایران ایر، شماره پرواز ۴۴۵ از مسیر تهران – تبریز، خوشبختانه این هواپیما در فرودگاه اردبیل به زمین نشست و هیچگونه تلفاتی نداشت و فقط ۴ نفر از مسافرین دچار تهوع و سردرد و یک نفر گوش درد شده بودند که توسط کارکنان مجرب فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محل درمان شده و تمامی مسافرین بصورت زمینی عازم مقصد شدند.

بر اساس این گزارش مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه، تعداد ۷ دستگاه آمبولانس، یکدستگاه اتوبوس آمبولانس بهمراه خودرو فرماندهی به محل اعزام کرده و بیمارستان‌های اردبیل در حالت آماده باش بودند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});