• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

موسسه حمایت از مستمندان تبریز آماده دریافت غیرحضوری زکات فطریه است

  • کد خبر : 14352
  • 21 اردیبهشت 1400 - 14:15
موسسه حمایت از مستمندان تبریز آماده دریافت غیرحضوری زکات فطریه است
یاز اکو - مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز گفت: این موسسه شرایط لازم و کافی برای دریافت غیرحضوری زکات فطریه مردم در اقصی نقاط استان و کشور را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیروس نائبی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روش‌های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه توسط موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز ایجاد شده است، افزود: جمع آوری زکات در پایگاه اینترنتی موسسه به نشانی mostamandan.ir پیش‌بینی شده است و هموطنان می‌توانند زکات فطریه خود را به شماره کارت های اعلامی و همچنین کفاره روزه خود را به همان شماره کارت انتقال داده و واریز کنند.

وی از استقرار بیش از ۶۰ پایگاه این موسسه در میادین اصلی شهر تبریز برای دریافت زکات فطریه و کفاره روزه شهروندان همزمان با روز عید فطر خبر داد و گفت: پرداخت فطریه به صورت الکترونیکی نیز در این روز امکان پذیر است.

نائبی اظهار کرد: بر همین اساس پایگاه های مستقر در میادین و معابر اصلی شهر تبریز با آماده سازی بیش از ۴۰۰ صندوق ثابت و ویژه این موسسه برای جمع‌آوری زکات فطریه آمادگی دارند.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت های کرونایی، موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز همچون سال‌های گذشته تدابیر لازم را برای جمع‌آوری زکات فطریه شهروندان انجام داده و تمرکز این موسسه بر استفاده از روش‌های غیر حضوری پرداخت فطریه است.

نائبی گفت: پایگاه  های این موسسه همچون سنوات گذشته با رعایت تمام ضوابط بهداشتی برقرار بوده و مردم می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.

موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با رویکرد جلوگیری منطقی از گدائی و حفظ آبروی افراد و حمایت از خانواده های درمانده آبرومند تاسیس شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=14352

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});