• امروز : یکشنبه - ۲۷ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 16 June - 2024
1

خدمات‌دهی شرکت‌ اتوبوسرانی برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم

  • کد خبر : 143712
  • 02 خرداد 1403 - 15:15
خدمات‌دهی شرکت‌ اتوبوسرانی برای مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم
یازاکو - شهردار تبریز از خدمت رسانی اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی برای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح از خیابان ارتش جنوبی و مسیرهای اطراف به سمت گلزار شهدای وادی رحمت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، یعقوب هوشیار اظهار کرد: با توجه به اینکه تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم فردا ۵شنبه سوم خرداد از میدان شهدا آغاز و پس از طی مسیر تا میدان ساعت انجام و ادامه مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود جهت تسهیل حضور شهروندان در این مراسم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اقدام به جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد کرد.

وی افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد فردا پنج شنبه از ساعات اولیه صبح در مسیر خیابان ارتش جنوبی و خیابان های اطراف مستقر بوده و آماده انتقال شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت هستند.

هوشیار با اشاره به ضرورت کاهش ترافیک در مسیر وادی رحمت اعلام کرد: از عموم شهروندان عزیز خواهشمندیم از تردد با خودروهای سواری شخصی پرهیز کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، از ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده استفاده کنند.

وی در پایان ازحضور مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور فقید و همراهان وی قدردانی کرد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آیت الله آل هاشم ۵شنبه سوم خرداد از ساعت ۹/۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت انجام خواهد شد .همچنین مراسم بزرگداشت نیز از ‌ساعت ۱۶/۳۰ در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود

گفتنی است آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی، حضرت آیت‌الله دکتر سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، مالک رحمتی، استاندار جهادی و حسین امیرعبداللهیان وزیر سختکوش خارجه، در بازگشت از آیین افتتاح سد قیزقلعه‌سی کلیبر دچار حادثه شده و به فیض شهادت نائل آمدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});