• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

اتمام اجرای طرح گسترده پاکسازی و نخاله برداری قطعات بایر شهرک خاوران

  • کد خبر : 143967
  • 06 خرداد 1403 - 10:00
اتمام اجرای طرح گسترده پاکسازی و نخاله برداری قطعات بایر شهرک خاوران
یازاکو - طرح بزرگ نخاله برداری و پاکسازی از زمین ها و قطعات بایر شهرک خاوران با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، شهرک خاوران به عنوان یک شهرک تازه ساخت، از قطعات بایر زیادی برخوردار است که بیشتر این قطعات با رها سازی غیر قانونی شبانه نخاله های ساختمانی آلوده و انباشته می شوند. از این رو، طرح گسترده پاکسازی و نخاله برداری قطعات بایر سطح منطقه با هدف پاکسازی سیما و منظر و محیط زیست این منطقه از آلاینده های زیست محیطی همانند نخاله های ساختمانی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری به اجرا درآمد و به اتمام رسید.

حسین قاسمی، معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه، در این باره، با اشاره به لزوم پاکسازی این قطعات بایر و اجرای موفقیت آمیز طرح بزرگ پاکسازی قطعات بایر شهرک خاوران گفت: در این عملیات اساسی یک ماهه که با همت و پشتکار پرسنل خدوم کلیه واحدهای اجرایی این معاونت اعم از ماشین آلات و خدمات محله ای از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده بود، بیش از ۷۰۰ تن نخاله ساختمانی رها شده در قطعات بایر واقع در سطح شهرک خاوران جمع آوری گشت و به نخاله گاه کلانشهر تبریز انتقال یافت.

بنا به گفته حسین قاسمی، معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه، در این عملیات اجرایی مهم، قطعات بایر شهرک خاوران به مساحت ۱۵ هکتار نخاله برداری و پاکسازی شدند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۹، کماکان از شهروندان ساکن شهرک خاوران درخواست کرد تا با همکاری صمیمانه و مشارکت با طرح های پاکسازی این معاونت، تلاش لازم را برای پاک نگاه داشتن سیما و منظر شهرک خاوران از آلودگی های زیست محیطی به انجام برسانند و در صورت مشاهده رهاسازی نخاله های ساختمانی توسط افراد متخلف، ضمن جلوگیری از نخاله ریزی، سریعاً با شماره ۱۳۷ خدمات شهری تماس بگیرند و نشانی و زمان مورد را گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});