• امروز : دوشنبه - ۲۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 17 June - 2024
0

آغاز مرحله سوم عملیات آسفالت تراشی در مسیر دروازه تهران تا مقابل هتل مرمر

  • کد خبر : 143969
  • 06 خرداد 1403 - 10:15
آغاز مرحله سوم عملیات آسفالت تراشی در مسیر دروازه تهران تا مقابل هتل مرمر
یازاکو - معاون فنی و عمرانی منطقه ۱ از آغاز مرحله سوم عملیات آسفالت تراشی در مسیر دروازه تهران تا مقابل هتل مرمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، رامین نصراله پور اعلام کرد: ساماندهی آسفالت مسیر دروازه تهران حدفاصل سه راهی ولیعصر (عج) تا مقابل هتل مرمر که در دستور کار منطقه قرار گرفته بود توسط اکیپ های پیمانکاری این معاونت وارد مرحله عمرانی شد و به صورت شبانه آغاز شده است که این امر تداوم دارد.

وی گفت: اجرای این عملیات هم اکنون وارد مرحله سوم شده که در بامداد روز شنبه مورخ پنجم خرداد ماه انجام یافته و آسفالت تراشی بخشی دیگر از این محدوده عملیاتی شده است.

نصراله پور افزود: پس از این مرحله شاهد زیرسازی و سپس توزیع آسفالت اساسی در دو مرحله بیندر و توپکا خواهیم بود که این امر می تواند به روان سازی و ایمن سازی مسیر مذکور کمک شایانی کند.

رامین نصراله پور همچنین افزود: این منطقه در راستای انجام طرح های عمرانی شهر “دوستدار کودک” اقدام به اجرای چند پروژه مهم کرده که نقش مهمی در تقویت این بخش ایفا می کند.

وی گفت: یکی از این طرح های عمرانی اجرای پارک کودک در کوی افسران واقع در ولیعصر (عج) است که هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده و توسط پیمانکار این معاونت تداوم دارد.

نصراله پور تصریح کرد: در این پارک که به مبلغ ۹۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است، شاهد اجرای عملیات احداث زمین ورزشی با چمن مصنوعی، خانه بازی کودک، نصب وسایل بازی کودک، احداث سرویس بهداشتی، نمازخانه و … هستیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=143969

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});