• امروز : دوشنبه - ۲۹ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 19 August - 2024
2

پیشرفت ۴۳ درصدی عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی بلوار خلبان/پیشرفت ۹۵ درصدی تقاطع غیر هم‌سطح شهدای قراملک

  • کد خبر : 152190
  • 27 مرداد 1403 - 11:45
پیشرفت ۴۳ درصدی عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی بلوار خلبان/پیشرفت ۹۵ درصدی تقاطع غیر هم‌سطح شهدای قراملک
یازاکو - شهردار تبریز با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی غرب و شمالغرب شهر از پیشرفت ۴۳ درصدی پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی بلوار خلبان و پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در جریان برگزاری سومین قرار از ششمین دور قرارهای خدمت شهرداری تبریز از روند احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک بازدید و بر تسریع امور اجرایی جهت تکمیل و اتمام پروژه مطابق زمانبدی در ۳۱ مرداد سال جاری تاکید کرد.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی تقاطع غسرهمسطح شهدای قراملک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: تمامی قطعات سگمنتال برای نصب در قسمت های شرقی و غربی عرشه تقاطع غیرهمسطح قراملک نصب شده و عملیات احداث این پل روگذر بدون وقفه در حال اجرا است.

یعقوب هوشیار از اتمام نصب چراغ های مخصوص روشنایی این پل هم خبر داد و گفت: اجرای عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای قراملک به طول ۵۳۰ متر و عرض ۲۴ متر واقع در بلوار کارگر بی وقفه ادامه دارد و با اتمام این پل روگذر شاهد روان سازی ترافیک محدوده غرب تبریز خواهیم بود.

شهردار تبریز همچنین در بازدید از ایستگاه آتش نشانی بلوار خلبان اظهار کرد: ساختمان ایستگاه آتش نشانی بلوار خلبان در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در یک طبقه سازه‌ای با اسکلت بتن آرمه در حال احداث است.

شهردار تبریز در ادامه با بازدید از مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران با بیان اینکه این مسیرگشایی، خیابان‌های صنعتگران و مایان را به هم متصل می‌کند، ادامه داد: در حال حاضر عملیات عمرانی فاز نخست این پروژه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اتمام و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=152190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});