• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

آغاز بهاره کتاب از ۱۷ خرداد ماه در سراسر کشور

  • کد خبر : 15445
  • 29 اردیبهشت 1400 - 13:00
آغاز بهاره کتاب از ۱۷ خرداد ماه در سراسر کشور
یاز اکو - مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری هفدهمین طرح فصلی کتاب در بهار امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی با اشاره به برگزاری بهاره کتاب در سال ۱۴۰۰ گفت: کتابفروشی‌ها در جایگاه پاتوق‎ های فرهنگی نقش مهمی در حلقه نشر و گسترش فرهنگ دارند و طرح بهاره کتاب که هفدهمین طرح فصلی کتاب است، در راستای سیاست‎های معاونت امور فرهنگی برای حمایت از حلقه‎ های نشر به ویژه کتابفروشان برگزار می‌شود.

وی درباره زمان برگزاری طرح فصلی کتاب گفت: این طرح از ۱۷ خرداد در کتابفروشی ‎های سراسر کشور آغاز می ‎شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور به طور مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می‎کند. در این طرح کتابفروشی‎هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام، می‎توانند کتاب‎های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

تاکنون بیش از ۱۶ طرح فصلی کتاب برگزار شده است و در آخرین دوره نیز تعداد ۹۳۶ کتابفروشی از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشتند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=15445

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});