• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
10
معاون عمرانی استاندار زنجان عنوان کرد؛

نبود اعتبار؛ دلیل عدم بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین

  • کد خبر : 16441
  • 05 خرداد 1400 - 13:45
نبود اعتبار؛ دلیل عدم بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین
یاز اکو - معاون عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به مشکل عدم تامین منابع مالی و اعتبار برای ادامه اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین، گفت: ممکن است بهره برداری از پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین به دلیل مشکل اعتبارات و عدم تامین منابع مالی با وقفه کوتاه مدت به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا ، مهرداد سلطانی، معاون عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به تاخیر در اجرای ادامه پروژه دو خطه کردن راه آهن استان زنجان_ قزوین، گفت : قرار بود این پروژه تا پایان خرداد ماه به بهره‌برداری برسد.

معاون عمرانی استاندار زنجان، با اشاره به اینکه شرط بهره‌برداری به موقع از این پروژه تزریق مستمر اعتبار اعتبار بوده است، ادامه داد: تزریق منابع مالی این پروژه کمی با وقفه انجام می شود.

وی، با تاکید براینکه این موضوع به احتمال زیاد افتتاح پروژه را با تاخیر مواجه کند، افزود: یکی از پیمانکاران پروژه دو خطه کردن زنجان- قزوین از برنامه‌ زمانبدی عقب است.

به گفته سلطانی، تزریق اعتبار به هر دلیلی تغییر کند در شرایط پیشرفت پروژه تاثیر گذار است، بنابراین روند اجرای پروژه به تزریق اعتبارات بستگی دارد.

وی، با تاکید بر اینکه اگر شرایط تزریق اعتبار پروژه به همین روال ادامه داشته باشد بهره‌برداری پروژه با یک وقفه کوتاه مدت انجام می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر هر سه قطعه پروژه فعال بوده و روند تکمیل پروژه ادامه دارد.

به گفته سلطانی، این پروژه یکی از پروژه‌های ملی بوده و اعتبار کلانی نیاز دارد و در استان اهتمام ویژه برای بهره‌برداری این پروژه انجام شده است و تامین اعتبار این پروژه باید در سطح ملی اتفاق بیفتد.

معاون عمرانی استاندار زنجان، با تاکید براینکه بعد از سفر نوبخت و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده شده، گفت: بعد از آن استاندار زنجان به دنبال تخصیص اعتبار به میزان ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر بود که به تایید ریاست جمهوری رسید اما از این ۲۰۰ میلیارد تومان تنها ۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

 سلطانی در پایان، تاکید کرد:ممکن است این پروژه با یک وقفه‌ای کوتاه مدت به بهره‌برداری برسدو استاندار زنجان نیز پیگیر اتمام این پروژه است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});