• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

بیماران خاص در آذربایجان شرقی بدون نوبت واکسینه می شوند

  • کد خبر : 16697
  • 08 خرداد 1400 - 10:00
بیماران خاص در آذربایجان شرقی بدون نوبت واکسینه می شوند
یاز اکو - معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکز آذربایجان شرقی گفت: بیماران خاص ساکن در این استان بدون نوبت دهی و در اسرع وقت توسط کادر درمان علیه ویروس کرونا واکسینه می شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، عباسعلی درستی با بیان اینکه تمام امکانات بخش سلامت آذربایجان شرقی برای واکسیناسیون کرونا اماده شده است، افزود: هرچند تاکنون مشکل خاصی در این رابطه به وجود نیامده است، اما از مردم درخواست می کنیم برای جلوگیری از هرگونه ازدحام و شیوع ویروس کرونا، بدون دعوت و دریافت پیامک، به مراکز بهداشتی استان مراجعه نکنند. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد سالمندان بالای ۷۰ سال در آذربایجان شرقی علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند، اظهار داشت: طی روزهای آینده افراد ۶۵ تا ۷۰ سال در برنامه واکسیناسیون قرار خواهد گرفت که این روند به تدریج با ارسال پیامک و دعوت از این گروه سنی ادامه خواهد یافت.

درستی درباره شیوع موج جدید بیماری کرونا در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی، هشدار داد و گفت: با اینکه تعداد بستری‌های کرونایی ۵۰ درصد و تعداد فوت ناشی از این بیماری در استان حدود ۲۰ درصد نسبت به هفته‌های گذشته کاهش دارد. اما هرگونه سهل انگاری، مسافرت و رعایت نکردن اصول بهداشتی، موجب افزایش شیوع این ویروس در استان خواهد شد.

به گفته وی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان  ۴۵۰ نفر به علت کرونا بستری شده اند و متاسفانه ۱۷ نفر هم جان خود را از دست دادند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});