• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
6

رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره‌برداری/ افزایش مصرف برق صنعتی در استان

  • کد خبر : 16891
  • 09 خرداد 1400 - 11:45
رتبه اول اردبیل در صدور پروانه بهره‌برداری/ افزایش مصرف برق صنعتی در استان
یاز اکو - استاندار اردبیل گفت: در سال ۹۹ رشد صنعت در استان قابل توجه بوده به طوری که طبق آمار ملی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۸۰ درصد رشد داشته که در حوزه صدور پروانه بهره‌برداری رتبه اول کشور را کسب کردیم.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، اکبر بهنام‌جو در آیین تجلیل از کارگران نمونه استانی و ملی اظهار کرد: در سال ۹۹ رشد صنعت در استان قابل توجه بوده به طوری که طبق آمار ملی نسبت به سال ۹۸ بیش از ۸۰ درصد رشد داشته که در حوزه صدور پروانه بهره‌برداری رتبه اول کشور را کسب کردیم.

وی با بیان اینکه رشد صنعت با شاخص‌های کلی مطابقت دارد، افزود: انتخاب واحدهای نمونه در کشور، نشان از فعالیت این واحدها در بخش تولید و صنعت است و از شرکت آرتاویل تایر به عنوان گروه نمونه ملی بخش صنعت که یک سوم لاستیک کشور را تولید می‌کند، تجلیل شد. 

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سایه همت و تلاش صنعتگران استان و پشتکار نیروهای بومی که خالصانه و با انگیزه زحمت می‌کشند، جهش بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف دیده می‌شود و همخوانی خوبی با صحبت مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و آمار کشوری دارد.

افزایش مصرف برق صنعتی در استان

بهنام‌جو با اشاره به افزایش مصرف برق صنعتی در شهرک‌های صنعتی استان، بیان داشت: طبق آمار، ۱۵درصد افزایش مصرف برق در صنعت اعلام شده که نشان‌دهنده پویایی و فعالیت واحدها و کارخانه‌های موجود در این حوزه است.

وی ضمن تقدیر از تلاش همه کارگران و صنعتگران عرصه تولید و صنعت و بخش کشاورزی و گردشگری اظهار داشت: همه عوامل با همکاری و هماهنگی و تلاش در عرصه‌های مختلف باعث شده‌اند تا استان به موفقیت‌‌هایی در این زمینه برسد.

استاندار اردبیل از راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد تولیدی خبر داد و اضافه کرد: امروز از یک واحد تولیدی روکش نئوپان در شهرک صنعتی بازدید کردیم که بعد از دو سال تعطیلی، مجددا به چرخه تولید باز گشته که ۷۰ نفر در این مجموعه مشغول شده و خط تولید جدیدی نیز راه‌اندازی شد.

وی گفت: جهت افزایش اشتغال ۱۰۰ نفری در این واحد، ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تصویب شد که در آینده در اختیار این مجموعه قرار می‌گیرد.

در این مراسم از مریم نوبخت از کشت و صنعت مغان به عنوان کارگر نمونه ملی بخش کشاورزی، مهرداد راثی از شرکت نوین سبک‌ساز سبلان به عنوان کارگر نمونه ملی بخش خدمات، محمدزاده مدیر شرکت کشت و صنعت پارس به عنوان واحد نمونه ملی و شرکت آرتاویل تایر به عنوان گروه کار نمونه ملی بخش صنعت تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=16891

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});