• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
مدیرکل توسعه مدیریت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور:

بودجه آموزش استثنایی در سال جاری ۱۰۰ درصد افزایش یافته است

  • کد خبر : 17204
  • 11 خرداد 1400 - 14:00
بودجه آموزش استثنایی در سال جاری ۱۰۰ درصد افزایش یافته است
یاز اکو - مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، از افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه آموزش استثنایی در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر یاز اکو به نقل از مهر، حسن محرابی مقدم در تبریز گفت: مهم‌ترین موضوعی که می‌توان گفت موضوع تفویض اختیار ادارات است و در هر استانی یک اداره به مجموعه نواحی آن ادارات محول و تمام مدیریت مالی توسط اداره انجام می‌شود.

وی توضیح داد: پرداخت هزینه‌ها به ترتیب پس از طی مراحل تشخیص و تأمین اعتبار و تعهد و تسجیل و حواله و با اعمال نظارت مالی به عمل خواهد آمد.

مدیرکل توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اعتبارات به صورت منطقه‌ای ابلاغ می‌شود فقط تفاوت این منطقه با دیگر مناطق و نواحی در این است که یکسری کمک سرانه‌های مستقلی هم به حساب اختصاصی این مناطق واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: در فصل ششم این ماده بند حمایت دانش آموز آمده که جدا از سرانه حمایتی دانش اموزی است و سالانه در اختیار اداره کل قرار می‌گیرد تا در حوزه درمانی و توانبخشی استفاده شود ولی در این بند حمایت در تمام امور دانش اموز است.

محرابی مقدم افزود: سازمان استثنایی در کل ردیف مستقل دارد و در کمک سرانه فصل ششم و هفتم مستقل می‌باشد و به حساب ادارات استانی واریز می‌شود و در اداره استثنایی هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار ما در سال ۹۸، ۹۳ میلیارد تومان و در سال ۹۹، ۱۴۳ میلیارد تومان بود و در سال ۱۴۰۰ به ۲۹۴ میلیارد تومان رسانده‌ایم که بخشی از آن حدود ۶۰ میلیارد تومان فقط توانبخشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم تاکید کرد: رویکرد ما در حوزه استثنایی ارتقا این مجموعه، همراهی و حمایتی است.

جعفر پاشایی گفت: طرح سنجش در این حوزه یکی از کارهای ماندگار و تأثیرگذار در دستگاه تعلیم و تربیت است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17204

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});