• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
2

رونق اقتصادی کسب و کارهای دیجیتالی با تشکیل اتحادیه صنفی

  • کد خبر : 65794
  • 18 خرداد 1401 - 13:00
رونق اقتصادی کسب و کارهای دیجیتالی با تشکیل اتحادیه صنفی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تشکیل اتحادیه صنفی مرتبط با کسب و کارهای دیجیتال در رشد اقتصادی استان گفت: هر پدیده ای در عالم خلقت اثری دارد و بدون تردید برگزاری رویدادهای استارتاپی در اقتصاد استان اثربخش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، صابر پرنیان در نشست خبری سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی گفت: سیاست جدید وزرات صنعت، معدن و تجارت حمایت از کسب و کارهای حوزه دیجیتال و فضای مجازی است.

وی ادامه داد: باید با حمایت از کسب و کارها تلاش کنیم سفره مردم گسترش پیدا کند و تولید ثروت افزایش یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: کسب و کارها در کارخانه های تولیدی خلاصه نشده است یعنی هر کاری که تولید ارزش و ثروت کند به مفهوم کسب و کار است.

حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی سیاست جدید وزارت صمت

پرنیان با بیان این که جوانان و صاحبان اندیشه برای شکوفایی اقتصاد استان تولید ایده و فکر کنند، اظهار کرد: سرمایه های اصلی ما تفکر و صاحبان اندیشه هستند بنا بر این از کسب و کارهای مجازی برای جبران عقب ماندگی های استان حمایت می کنیم.

وی استعدادها و ظرفیت های تبریز را در حوزه کسب و کار بسیار زیاد دانست و افزود: هر کاری که در استان حرکت اقتصادی ایجاد کند آماده هستیم مسائل مورد نیاز را پیگیری کنیم.

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به نقش بسزای اصحاب رسانه در رفع موانع کسب و کارهای مختلف گفت: آذربایجان شرقی مزیت های اقتصادی بزرگی دارد چرا که تبریز حدود هزار و ۷۰۰ سال بر شاهراه تجارت دنیا قرار داشته است و تببین جایگاه ویژه اقتصادی استان یکی از رسالت‌های اصحبا رسانه می باشد.

لازم به ذکر است؛ سومین رویداد ملی بهار کارآفرینان استارتاپی (Bahar Summit ) با حضور فعالان دیجیتال، فناوری، استارتاپ‌ها، فعالان اقتصادی، مدیران کسب و کارها و دانشجویان روز پنج شنبه ۲۶ خرداد  1401 ساعت ۱۵ در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});