• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
معاون حمل و نقل سازمان راهداری:

تردد کالا و مسافر با مدیریت واحد پایانه‌های مرزی تسهیل و تسریع می‌شود

  • کد خبر : 17409
  • 13 خرداد 1400 - 11:30
تردد کالا و مسافر با مدیریت واحد پایانه‌های مرزی تسهیل و تسریع می‌شود
یاز اکو - معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: تردد کالا و مسافر در پایانه‌های مرزی با مدیریت واحد این پایانه‌ها تسهیل و تسریع می‌شود و این موضوع در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، بابک طالبی در دومین نشست کمیته راهبری حمل و نقل کشور در تبریز افزود: علاوه بر ضرورت توجه به مدیریت واحد پایانه های مرزی، در حوزه حمل و نقل مسافر دست اندرکاران باید به دنبال دانش جدید در بهره گیری از شیوه های جدید در این حوزه باشند.

وی اظهار داشت: همه فعالیت ها در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر باید پیوست ایمنی داشته باشد و در حوزه حمل و نقل عمومی حساسیت رانندگان در این زمینه باید بیشتر بوده و سطح آگاهی های خود را ارتقا دهند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه آذربایجان شرقی از قطب های مهم صنعت حمل و نقل کشور و مهمترین استان شمالغرب است، گفت: این استان در مسیرهای چند کریدور مهم حمل و نقلی قرار دارد و این موضوع نشاندهنده اهمیت آن در این حوزه است.

طالبی، ادامه داد: مهمترین هدف و رسالت حمل و نقل رساندن مناسب کالا و مسافر به مقصد است و تمامی فعالیت ها حوزه حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای این هدف دنبال می شود.

اعلام بارالکترونیکی در پایانه بار تبریز برقرار می شود

وی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان شرقی با توجه به سن بالای آن از اولویت های سازمان است، یادآوری کرد: این موضوع باید با هماهنگی های استانی در دستور کار قرار گیرد و تا پایان تیر سالجاری اعلام بارالکترونیکی در پایانه بار تبریز برقرار می شود.

طالبی، افزود: در این نشستها با حضور تشکلهای صنفی حمل و نقلی سراسری و استانی مسائل و مشکلات حمل و نقل استان بررسی و راه حل های لازم برای رفع این مسائل احصا می شود که از دل آنها بعضی تصمیم های مهم در سطح کشور گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران کل دفاتر حمل و نقل مسافر، کالا، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و آمار، ایمنی و ترافیک سازمان نظرات خود را در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر ارایه کردند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه تعدادی از مدیران این سازمان از پایانه های بار و مسافری مرکزی تبریز بازدید کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});