• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
6
سعید محمد در تبریز:

اولین سفر تبلیغاتی را ستاد رئیسی در محوطه ارک تبریز کلید زد!+ تصاویر

  • کد خبر : 17454
  • 13 خرداد 1400 - 16:30
اولین سفر تبلیغاتی را ستاد رئیسی در محوطه ارک تبریز کلید زد!+ تصاویر
یاز اکو - سعید محمد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری، در چند نقطه آذربایجان شرقی حضور یافت. به نظر می رسد او از مدتها قبل برای این برنامه ها و بازدیدها برنامه ریزی داشته و اکنون که نتوانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح کند در جایگاهی دیگر و در نقش حامی اصلی رئیسی، همان برنامه ها را اجرایی می کند!

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آذرقلم، سعید محمد در قامت یک کاندیدای ریاست جمهوری، در چند نقطه آذربایجان شرقی حضور یافت. به نظر می رسد او از مدتها قبل برای این برنامه ها و بازدیدها برنامه ریزی داشته و اکنون که نتوانسته از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و خود را به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری مطرح کند در جایگاهی دیگر و در نقش حامی اصلی رئیسی، همان برنامه ها را اجرایی می کند! و گرنه این همه برنامه ، همگان می دانند کار یکی و دو روز نیست!

حضور در بازار تبریز، سخنرانی در محوطه ارک تبریز، سخنرانی در دانشگاه تبریز، حضور در جمع کشاورزان شهرهای تیمورلو و آذرشهر، حضور در مسجد مقبره و قاضی طباطبایی، حضور در مزار شهدای وادی رحمت و چندین برنامه دیدار و سخنرانی دیگر از جمله برنامه های فشرده سعید محمد بود.

وی با ایجاد شبکه ستادی خود با عنوان همیاران (هواداران محمد، یاوران رئیسی) رسما از سیدابراهیم رئیسی اعلام حمایت کرده است.

سعید محمد در محوطه ارک تبریز با اشاره به تاریخ مبارزاتی مردم آذربایجان و جایگاه ارک تبریز اظهار داشت: ارک تبریز برای ما خاطره‌های زیادی دارد قدمت ۷۰۰ ساله آن یادآور ایستادگی در برابر بیگانگان است.

وی افزود: هیچ وقت فراموش نمی کنیم ایران بر اثر تهاجمات تبدیل شد به آذربایجان و آذربایجان تبدیل شد به تبریز و تبریز تبدیل شد به کوچه امیزخیز و از کوچه امیرخیز ستارخان قیام کرد و مجددا کوچه امیزخیز شد تبریز و تبریز شد آذربایجان و آذربایجان شد ایران، یاشاسن آذربایجان و ایران.

او اما هرگز در مورد جفای رفته بر ارک تبریز در طی چند دهه گذشته که اغلب از سوی همفکران او روا داشته شده سخن نگفت!

آذربایجان همواره هم پیش رونده و پیش برنده بوده است

عید محمد با گرامیداشت یادمفاخر آذربایجان و شهدای سرافراز استان آذربایجان شرقی گفت: همواره آذربایجان نقش مهمی در فرهنگ، اقتصاد و سیاسی کشور عزیزمان ایران داشته و آذربایجان همواره هم پیش رونده و پیش برنده بوده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری سرشاری در آذربایجان هست و متاسفانه از آنها استفاده نشده است و مشکلاتی که مردم استان دارند بیشترشان مرتبط به عدم استفاده از این ظرفیت‌هاست.

آذربایجان مرکز دیپلماسی فرهنگی است

سعید محمد تاکید کرد: آذربایجان مرکز دیپلماسی فرهنگی بوده و با کشورها هم مرز ترکیه، آذربایجان و ارمنستان می‌تواند تاثیرگذاری فرهنگی شگرفی را در منطقه داشته باشد.

وی گفت: آذربایجان چهار راه ترانزیت بوده و جزوی از جاده ابریشم است که متاسفانه به دلیل سو مدیریت دولت حاضر امروز شاهد هستیم که در طرح یک کمربند و یک جاده چین نقشی برای ایران و آذربایجان دیده نشده و روز به روز این نقش دارد کم رنگ تر می شود.

سعید محمد خواستار برنامه ریزی دولت آینده برای بهبود وضعیت معیشتی مردم شد و گفت: این انتخابات برای مردم است و کسی نمی‌تواند به مردم تحمیل کند که چگونه فکر کنند، مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام باید خود به بلوغ فکری برسند.

سعید محمد گفت: الان فرصت این بود که بنده که عدم احراز شده‌ام کنار بنشینم در حالی که این‌طور نیست بلکه هر ۷ نفر تأیید شده مورد احترام هستند اما باید سراغ کسی برویم که بیشترین تطابق با شاخص‌های مطرح شده توسط رهبری را داشته و رأی آوری خوبی هم داشته باشد و مشارکت حداکثری به خوبی شکل بگیرد.

هشت سال به اسم خصوصی سازی اختصاص سازی کردند/ سو تدبیرها را نمی‌شود به گردن تحریم انداخت

سعید محمد گفت: به اسم خصوصی سازی آمدند اختصاص سازی کردند چوب حراج زدند به اموال و دارایی مردم و آنها را به اطرافیان خودشان و یکسری آدم های خاص واگذار کردند و نحوه کارهای که در اختصاص سازی اتفاق افتاد واقعا هیچ وقت جای زخمش التیام پیدا نخواهد کرد.

مردم هیچ حسی نسبت به یارانه ندارند


سعید محمد در جمع مردم تبریز اظهار داشت: دولت سالانه ۹۰۰ هزار میلیارد تومان یارانه بابت چند قلم اساسی آب، برق، بنزین، گازوئیل و گاز پرداخت می‌کند ولی مردم هیچ حسی نسبت به این عدد ندارند، یارانه آشکار همان ۴۵ هزار تومان است، در حالی که چنین عدد سنگینی هم به عنوان یارانه پنهان پرداخت می‌شود.

وی افزود: باید فکری برای بدنه عمده جامعه کرد، دهک بالا ۱۳.۵ برابر بیشتر از اولین دهک پایین بنزین مصرف می‌کنند، در حالی که دهک اول اصلا خودرو ندارد، دهک بالا چند خودرو در منزل خویش دارد، مصرف آبی که دهک بالا صرفا برای پر کردن استخر و جکوزی خود دارند نیز چندین برابر کل مصرف آب دهک پایین است، ولی شاهد هستیم دخترک سیستانی دهک پایین که برای تهیه آب به کنار نهرها می‌رود دستش از سوی تمساح ‌ها بلعیده می‌شود،ما برای حل این مسئله اجحاف و تضاد اجتماعی اقتصادی که ایجاد کرده است، ایده داریم.

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت آقای رئیسی برای تک تک مسائل و مشکلات جامعه برنامه دارد، با نگاه به داخل هر چند که تعامل با دنیا را در دستور کار داریم، تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم.

وی گفت: اما شعار ما این است،”اول همسایگان” ، ما ۱۵ کشور همسایه داریم که دولت تدبیر و امید از تمام آنها غفلت کرده و ظرفیت‌های آنها را ندیده است.

حضور سعید محمد در دانشگاه تبریز
حضور سعید محمد در بازار تبریز
حضور سعید محمد در جمع کشاورزان تیمورلو
حضور سعید محمد در جمع کشاورزان تیمورلو
حضور سعید مردم در جمع مردم آذرشهر
سخنرانی سعید محمد در محوطه ارگ تبریز در اجتماع حامیان سیدابراهیم رئیسی
سخنرانی سعید محمد در محوطه ارگ تبریز در اجتماع حامیان سیدابراهیم رئیسی
سفر سعید محمد به تبریز
سفر سعید محمد به تبریز
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});