• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

ارائه تخفیف ویژه در قیمت حق بهره‌برداری زمین‌های شهرک‌ صنعتی اردبیل

  • کد خبر : 17601
  • 15 خرداد 1400 - 11:30
ارائه تخفیف ویژه در قیمت حق بهره‌برداری زمین‌های شهرک‌ صنعتی اردبیل
یاز اکو - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: برای حمایت از تولید و حضور سرمایه گذاران واقعی در شهرک های صنعتی، مشوقات و تسهیلات ویژه ای برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی، برنامه‌های متنوعی برای حمایت از تولید و صنایع کوچک دارد که اعمال تخفیفات ویژه برای طرح‌های صنعتی که پیش از موعد مقرر به مرحله بهره برداری می‌رسند نیز یکی از این نوع حمایت‌هاست.

وی افزود: در این نوع طرح حمایتی، با توجه به بزرگی و نوع طرح، فرجه زمان مشخصی در اختیار متقاضی قرار داده می‌شود و در صورتی که سرمایه‌گذار بتواند واحد صنعتی خود را در زمان مقرر و مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده به پایان رسانیده و موفق به اخذ پایان کار و پروانه بهره‌برداری شود، باقیمانده اقساط واحد صنعتی مشمول مشوق و بخشودگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این طرح حمایتی را باعث تشویق سرمایه‌گذاران برای بهره برداری هر چه سریعتر از واحد صنعتی خود برشمرد و بیان کرد: با ادامه و اجرای این طرح در سال ۹۹ و با تخفیفات داده شده به واحدهای صنعتی، ۱۳ واحد تولیدی پیش از موعد به بهره برداری رسیدند که این نشان از موفق بودن این طرح حمایتی دارد.

واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به‌صورت نقد و اقساط طولانی مدت

وی این تخفیفات را بیش از ۱۳ میلیارد ریال در سال گذشته ذکر کرد و گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی است و این شرکت از هیچ تلاش و کوششی در جهت حمایت از افزایش سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان از خود دریغ نخواهد کرد.

اهلی از آمادگی این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاران در استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های تامین شده در شهرک‌های صنعتی و کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در آن و همچنین برخورداری از معافیت های مالیاتی ۸ تا ۱۳ ساله، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار طرح‌ها و واحدهای تولیدی است.

وی گفت: واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به‌صورت نقد و اقساط طولانی مدت است که همین امر سبب استقبال و افزایش حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17601

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});