• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

امسال ۶۰ نمایشگاه تجاری خدماتی در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 17897
  • 18 خرداد 1400 - 8:45
امسال ۶۰ نمایشگاه تجاری خدماتی در تبریز برگزار می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: امسال ۶۰ نمایشگاه داخلی با حضور شرکت‌های تولیدی و صنعتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حبیب ماهوتی افزود: بر اساس مجوز ستاد کرونا، برگزاری نمایشگاه ها طبق برنامه زمان بندی و بدون تعطیلی از ۱۸ خرداد آغاز می شود.

وی اعلام کرد: در برگزاری این نمایشگاه ها تمامی شیوه نامه های بهداشتی اجرا و فاصله اجتماعی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران رعایت می شود.

وی اظهار داشت: بعد از ظهر فردا بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای در سالن های پروین اعتصامی، آذربایجان، امیرکبیر، ستارخان و شهریار برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی و بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تخصصی حرارتی، برودتی و سیستم های تهویه از ۱۸ تا ۲۱ خرداد و پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی گل و گیاه و گیاهان دارویی و هفدهمین نمایشگاه تخصصی فضای سبز و تجهیزات گلخانه ای از ۱۸ تا ۲۲ دایر می شود.

ماهوتی، با بیان اینکه این نمایشگاه ها در ۲۰ هزار مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۳۰۰ متر مربع فضای باز برگزار می شود، ادامه داد: سمینارها و کارگروه های نمایشگاه ها نیز در وسعت کم و از طریق مجازی برگزار می شود.

وی یادآوری کرد: برگزاری این نمایشگاه ها در شکوفایی اقتصاد و مبادلات تجاری نقش به سزایی دارد و می تواند رونق اقتصادی را در دوران کرونا به واحدهای تولیدی و صنعتی بازگرداند.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شیوع کرونا بیش از ۱۲ میلیارد تومان متضرر شد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دنبال تعطیلی نمایشگاه های داخلی و خارجی، نمایشگاه بین المللی تبریز سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان متضرر شد و این ضرر بر توسعه این نمایشگاه نیز تاثیر منفی گذاشت.

ماهوتی، با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی تبریز غیر از برگزاری نمایشگاه ها منبع درآمد دیگری ندارد، افزود: در طول این مدت هزینه های جاری نمایشگاه بین المللی تبریز از سوی سهامداران تامین شده است.

وی اظهار داشت: با وجود متضرر شدن نمایشگاه بین المللی تبریز، از سوی دولت و نهادهای دولتی مانند تامین اجتماعی، دارایی و مالیات، برق، مخابرات و سایر دستگاه ها هیچ گونه حمایتی از این نمایشگاه انجام نشد.

۶ نمایشگاه خارجی از طریق نمایشگاه بین المللی تبریز در باکو برگزار می شود

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: با کسب مجوزهای لازم امسال ۶ نمایشگاه خارجی از طریق نمایشگاه بین المللی تبریز در خارج از کشور و شهر باکو برگزار می شود.

ماهوتی، ادامه داد: این نمایشگاه ها شامل سه نمایشگاه تخصصی در باکو، ۲ نمایشگاه مبلمان اداری، شهری و دکوراسیون منزل و یک نمایشگاه فنی و مهندسی است و برنامه ریزی های لازم در این راستا در حال تنظیم بوده و تلاش می شود این نمایشگاه ها از مرداد ماه برگزار شود.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۶ سالن نمایش مسقف، در مجموع به ‌متراژ ۵۰ هزار متر مربع و فضای باز نمایشی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=17897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});