• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد

رشد ۴۶ درصدی صدور جواز تاسیس ایجادی در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 18225
  • 21 خرداد 1400 - 11:59
رشد ۴۶ درصدی صدور جواز تاسیس ایجادی در آذربایجان شرقی
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش علاقه مندی به سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی استان، از صدور ۳۳۱ فقره جواز تاسیس ایجادی خبر داد و افزود: صدور جواز تاسیس ایجادی در استان ۴۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حبیب امین زاده با بیان این‌که برنامه‌های لازم بر اساس محورهای ابلاغی وزارت صمت در سال ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” تدوین شده است، گفت: بیشترین صدور جواز تاسیس ایجادی مربوط به شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و شبستر است.

وی تصریح کرد: در دو ماهه اول امسال، بیشترین صدور جواز ایجادی مربوط به گروه‌های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت منسوجات، کاغذ و محصولات کاغذی، مواد و محصولات شیمیایی، محصولات ازلاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات بوده است.

وی با اشاره به این‌که با صدور ۴۰ فقره جواز تاسیس توسعه‌ای تا پایان اردیبهشت ماه، نسبت به سال گذشته رشد ۵۴ درصدی داشته‌ایم، افزود: این امر نشان دهنده افزایش علاقه مندی واحدهای تولیدی استان به افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصولات تولیدی بوده و بیشترین صدور جواز توسعه‌ای در گروه‌های صنعتی محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، انتشار، چاپ و تکثیر و ساخت مواد و محصولات شیمیایی است.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارات استان، امین زاده با بیان این‌که از ۱۴۳۱ طرح در دست اجرا در آذربایجان شرقی، ۸۶۷ طرح پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد داشته است، خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود، طرح‌های در دست اجرای استان با سرمایه ۱۸.۶۴۸ میلیارد تومان، زمینه اشتغال ۳۹ هزار و ۵۸۴ نفر را فراهم کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18225

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});