• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

۷۳ طرح کشاورزی در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 18263
  • 22 خرداد 1400 - 8:46
۷۳ طرح کشاورزی در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود
یاز اکو - رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از افتتاح ۷۳ طرح ملی و استانی همزمان با هفته جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد تومان در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اکبر فتحی روز اعلام کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، باغبانی، صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، شیلات و آبزیان، امور دام، زراعت و امور عشایر اجرا شده است.  

رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی بیان کرد: این طرح ها شامل ۳۴ پروژه استانی با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان، ۳۹ پروژه ملی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان و پروژه ۱۰ هزار هکتاری آبهای مرزی است. 

وی با بیان اینکه ۲۷ خرداد مصادف با سالروز صدور فرمان تاریخی امام خمینی مبنی بر تشکیل جهادسازندگی است  و ۲۱ تا ۲۷ خرداد به عنوان هفته جهادکشاورزی نام گرفته است، افزود: بخش کشاورزی از جمله ارکان مهم اقتصاد مقاومتی و امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود.

فتحی ادامه داد: همه تلاش خدمتگزاران در این سازمان بر تحقق محورهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در زیربخش‌های کشاورزی و اقتصاد مقاومتی برای نیل به خودکفایی در محصولات اساسی و تحقق فرمایشات ایشان در راستای جهش تولید است.  

وی با اشاره به شعار امسال هفته جهادکشاورزی «جهادکشاورزی، پشتیبانی از تولید و امنیت غذایی» اظهار کرد: غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در تبریز و شهرستان ها، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، حضور مدیران سازمان در برنامه‌های رادیو و تلویزیون از جمله برنامه‌های پیش بینی شده سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در هفته جهادکشاورزی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});