• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
12
مهرعلیزاده:

کسانی که دم از مبارزه با فساد می زنند به پرونده‌های خود نگاه کنند

  • کد خبر : 18570
  • 24 خرداد 1400 - 10:30
کسانی که دم از مبارزه با فساد می زنند به پرونده‌های خود نگاه کنند
یاز اکو - نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که معیشت مردم به شکل وحشتناک خراب است، گفت: اگر بخواهیم با زور فردی را بیاوریم که فقط رئیس جمهور شود نه این‌که مسائل اقتصادی را حل کند، قطعا مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند، این وضعیت شوخی بردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محسن مهرعلیزاده در دیدار با مردم تبریز، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که امروز در میان هم زبانانم، مردم آذربایجان سلحشور، یادگار همه‌ی سلحشوری‌ها در طول تاریخ هستم، مفتخرم که فرزند آذربایجان و با شما مردم عزیز همدل و همزبان هستم.

مشروطیت را آذربایجانی ها به ایران آوردند

وی ادامه داد: مردم مسائل را خوب درک می‌کنند به ویژه مردم آذربایجان که قهرمان پرور هستند، به خوبی می‌دانند که هیچ وقت جمهوریت جمهوری اسلامی، نباید از جمهوری اسلامی جدا شود، مشروطیت را بعد از هزاران سال آذربایجانی‌ها به ایران آوردند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حماسه‌ی ۲۹ بهمن ۵۶، قبل از سال ۵۷ در تبریز برگزار شد، اولین بار بود که حرکت و نهضت انقلاب اسلامی در خیابان‌های مختلف تبریز آغاز شد، مبارزه‌ی جمعیت سلحشور و پر شور برای اولین بار در قالب انقلاب اسلامی در تبریز شکل گرفت، این افتخار متعلق به آذربایجانی‌هاست، آذربایجانی ها همواره در دادن آنچه که دارند سخاوتمند بوده‌اند.

وی بیان کرد: امروز اهل آذربایجان این امر را نمی‌پذیرد که از صندوق قهر کرده و پای صندوق نرود، مردم آذربایجان افرادی روشن هستند و به خوبی می‌دانند نقشی اساسی در تغییرات دارند.

مردم باید معجزه بیافرینند

مهرعلیزاده با تاکید بر این‌که مردم باید معجزه بیافرینند، همان معجزه‌ای که در خرداد سال ۷۶ رخ داد، گفت: تمام ابر باد و مه و خورشید همگی در یک جهت بودند تا نفر خاصی را رئیس جمهور کنند، مردم می‌خواهند طبق قانون اساسی، اختیار و تعیین تکلیف را بر عهده‌ی خودشان باشد همانطور که درگذشته مردم در صحنه حاضر شده و دولت اصلاحات انتخاب کرده و نتیجه نیز گرفتند.

وی ادامه داد: مردم دولتی را انتخاب کردند که تورم را زیر ۱۰ برد و همه‌ی این‌ها به خاطر سالم بودن دولت بود چرا که همه چیز را برای مردم می‌خواست و خود را برای مردم می‌دانستند.

مهرعلیزاده تاکید کرد: بینش و نگرش خیلی مهم است اینکه آیا ما به مردم به شکل رعیت نگاه کنیم و خود را خان بدانیم یا اینکه خود را خدمت گذار واقعی مردم بدانیم، بسیار مهم است، باید رئیس جمهوری انتخاب شود که در خدمت مردم باشد. در گذشته چه زمانی اختلاس‌های چند هزار میلیاردی و دزدی‌ها وجود داشت  این امر بی دقتی و انحراف سیستم قضایی را نشان می دهد که باید پاسخگو باشند.

کسانی که دم از مبارزه با فساد می زنند به پرونده‌های خود نگاه کنند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: کسانی که دم از مبارزه با فساد می زنند به پرونده‌های خود نگاه کنند که چند نفر با پرونده های چند هزار میلیاردی دارند. در دنیا اگر فسادی رخ دهد قوه‌ی قضایی با فساد برخورد می‌کند نه اینکه رئیس قوه‌ی قضاییه بخواهد رئیس قوه‌ی مجریه شود تا با فساد برخورد کند؟! واقعیت این است که اگر امروزه این مشکلات حل نمی‌شوند به دلیل عدم اجرایی برنامه‌ی منظم توسعه‌ی اقتصادی، متوازن و همه جانبه در کشور است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که اقتصاد کشور را گروگان مسائل سیاسی کردند، تصریح کرد: مردم به تنگ آمده‌اند، خانواده‌ای که دو جوان تحصیل کرده دارد، نگران هستند. باید برنامه‌ی اقتصادی کشور را منهای درگیری‌ها و مسائل سیاسی و با آرامش برای مردم داشته باشیم.

وی ادامه داد: تولید ناخالص داخلی کشور ۵۰۰ میلیارد دلار در سال است یعنی برای ۸۰ میلیون جمعیت کشور به طور میانگین شش هزار دلار درآمد داریم در حالی که تولید ناخالص داخلی کشوری مانند آمریکا ۲۲ هزار میلیارد است.

جنگ امروز، جنگ اقتصادی است

مهرعلیزاده بیان کرد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی، تولید، فکر، طراحی توسعه‌ی اقتصادی و فکر کردن در زمینه تولید و معیشت مردم است، آیا با فحش دادن و دعوا کردن و سنگ اندازی این امر تحقق خواهد یافت آیا سرمایه‌گذاری برای توسعه لازم نیست؟

وی با بیان این‌که عزت و شرف ایران باید حفظ شود، گفت: شعار ما استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است،  همواره باید روی استقلال کشور و آزادی مردم در همه جوانب از جمله آزادی در انتخاب نه آزادی دیکته شده، تاکید داشته باشیم.

مهر علیزاده با اشاره به اصل ۱۵ قانون اساسی، گفت: تمام زبان‌های کشور می‌توانند به راحتی زبان خود را یاد بگیرند، زیبایی هر انسان، قوم و ملت به زبان و خلق و فرهنگ آن ملت است .

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چه اصراری دارید که هواداران عزیز تراکتور و جوانان را به هر دلیلی محدود کنید.

با بی توجهی به دریاچه ارومیه، با خطر ریزگردهای مسموم مواجه می شویم

وی با اشاره به خشک‌شدن دریاچه ارومیه، گفت: دریاچه‌ی ارومیه، دریاچه‌ای است که زندگی تمام منطقه به آن وابسته است، اگر به دلیل بی برنامگی و عدم سرمایه گذاری به آن بی توجهی شود شاید در آینده شاهد خطر ریزگردهای مسموم و شور شویم در دولت بنده به این موضوع توجه جدی می‌شود.

وی با بیان این‌که تبریز پتانسیل لازم را برای تبدیل شدن به مرکز هاب صادرات محصولات ایرانی به اروپا را دارد، گفت: تبریز این لیاقت را دارد که به عنوان محل توزیع، نمایشگاه مجازی و واقعی برای صادرات و بسته بندی متناسب با استانداردهای اروپا شود.

وی با بیان این‌که تبریز به جای استانبول می‌تواند ایران را به اروپا متصل کند، ادامه داد: اکنون از شیراز و یزد به تهران جهت اخذ ویزا به استانبول می‌روند، چرا ما نمی‌توانیم تبریز را جایگزین استانبول کنیم، تنها یک فرودگاه می‌تواند ایران را به اروپا متصل کند.

مهر علیزاده با اشاره به تیم‌های افتخار آفرین تراکتور و ماشین سازی، خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ماشین سازی باید تحت حمایت کارخانه ماشین سازی به موفقیت برسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});