• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

طی دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز صورت گرفت

  • کد خبر : 95483
  • 28 بهمن 1401 - 14:30
طی دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز صورت گرفت
یازاکو - جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز طی دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز، پیام همدردی خود با زلزله زدگان ترکیه را به وی ابراز داشتند. 

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو؛ ابراز همدردی جمعی از هیات نمایندگان اتاق تبریز با زلزله زدگان ترکیه

جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز طی دیدار با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز، پیام همدردی خود با زلزله زدگان ترکیه را به وی ابراز داشتند. 

رییس و جمعی از اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز با حضور در کنسولگری با سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز دیدار کرده و پیام همدردی خود با ملت و دولت ترکیه و زلزله‌زدگان این کشور را اعلام کردند. 

یونس ژائله در این دیدار ضمن تسلیت جان باختن هزاران نفر از مردم کشور ترکیه در اثر این زلزله، مراتب همدردی خود و فعالان بخش خصوصی و اعضای این اتاق را به مردم این کشور اعلام کرد. 

رییس اتاق تبریز با اشاره‌ به جمع‌آوری کمک‌های فعالان بخش خصوصی استان برای ارسال به ترکیه گفت: تاکنون کمک‌هایی در قالب پتو و اقلام گرمایشی به این مناطق ارسال شده و این کمک‌ها همچنان ادامه‌دار خواهد بود. 

چتین تانر، سرکنسول جمهوری ترکیه در تبریز نیز در این دیدار ضمن اشاره به بزرگی فاجعه‌ی زلزله در ترکیه، با قدردانی از همدردی و کمک‌های انسان دوستانه جمهوری اسلامی ایران گفت: از فعالان بخش خصوصی و اتاق تبریز به خاطر کمک‌های صورت گرفته نهایت قدردانی را داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=95483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});