• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

کاندیداهای ریاست جمهوری راهکارهای خود برای برون رفت از مشکلات فعلی را مطرح کنند

  • کد خبر : 18765
  • 25 خرداد 1400 - 13:00
کاندیداهای ریاست جمهوری راهکارهای خود برای برون رفت از مشکلات فعلی را مطرح کنند
یاز اکو - نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس، گفت: کاندیداهای تصدی ریاست جمهوری به جای سیاه‌نمایی باید به راهکارهایشان برای برون رفت از مشکلات فعلی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات یک اصل به‌شمار می‌رود که از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار دارد، اظهار داشت: نحوه رفتار و تعامل کاندیداهای ریاست جمهوری یکی از عوامل تاثیرگذار و جدی برای تحقق این امر است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه برنامه‌های عملیاتی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری دارای اهمیت دوچندان است که می‌تواند سبب مشارکت بیشتر مردم در تعیین سرنوشت کشورمان شود، افزود: البته در این میان باید توجه داشت که فضای بحث‌های انتخاباتی باید کارشناسی و برنامه‌محور باشد نه اینکه صرفا شعارهای تبلیغاتی بیان شود.

وی با اشاره به اینکه کاندیداها نباید به سمت فضای تخریب همدیگر حرکت کنند زیرا این امر بسیاری از مسائل را در حاشیه قرار می‌دهد، ادامه داد: در واقع کاندیداها به‌جای سیاه‌نمایی باید به راهکارهایشان برای برون رفت از مشکلات فعلی را مطرح کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از شعارها و وعده‌ها پوپولیستی و توخالی است که این امر می‌تواند تاثیر منفی در نحوه مشارکت عمومی بگذارد.

نایب رئیس فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در واقع صحبت‌های انتخاباتی کاندیداها نشان‌دهنده باورهای آنان است و افکار عمومی نیز به دقت این امر را دنبال می‌کند، از این‌رو امیدواریم کاندیداهای ریاست جمهوری در فرصت باقی مانده به سمت ارائه برنامه عملیاتی گام بردارند تا شفافیت بیشتری در خصوص برنامه‌ریزی‌های آینده‌شان صورت بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});