• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

پروتکل‌های بهداشتی که در روز انتخابات باید رعایت شود

  • کد خبر : 18768
  • 25 خرداد 1400 - 13:15
پروتکل‌های بهداشتی که در روز انتخابات باید رعایت شود
یاز اکو - رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پروتکل‌های بهداشتی که باید در انتخابات پیش رو و هنگام اخذ رای رعایت شود را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، محمد قنبری، اظهار کرد: اولویت برگزاری انتخابات در فضای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و گندزدایی محیط است.

وی افزود: در این راستا هرگونه پذیرایی و توزیع اقلام تبلیغاتی توسط نامزدهای انتخاباتی و هواداران آن‌ها ممنوع است.

وی با تاکید بر این‌که بیماران خاص و افراد دارای بیماری زمینه‌ای برای اخذ رای باید به شعب کم تراکم مراجعه کنند، گفت: برگزاری مراسم استقبال، راه اندازی کارناوال‌ها و میتینگ‌های تبلیغاتی و هرگونه تجمع در فضای سربسته نیز مطلقا ممنوع است.

قنبری با اشاره به ممنوعیت برگزاری تجمعات انتخاباتی، سخنرانی و .. در فضای سربسته، تصریح کرد: مدت زمان جلسات با رعایت محدودیت‌ها کمتر از دو ساعت باید باشد و چیدمان صندلی‌ها و میزها نیز با رعایت فاصله حداقل دو متری و اختصاص هشت مترمربع برای هرنفر انجام بگیرد.

وی با بیان این‌که حفظ تهویه و تامین هوای تازه در فضای سربسته الزامی است، گفت: رای دهندگان حداقل باید از خودکار شخصی استفاده کنند و قبل و بعد از اخذ رای، دست‌های خود را ضد عفونی کنند.

وی متذکر شد: استفاده از ماسک به صورت مستمر الزامی است و در کنار آن، نظافت و گند زدایی سرویس‌های بهداشتی و وجود صابون مایع توسط عوامل برگزاری در این محل‌ها نباید فراموش شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});