• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

برگزاری جشن “ایران من” در آمفی تئاتر روباز تبریز

  • کد خبر : 18901
  • 26 خرداد 1400 - 11:45
برگزاری جشن “ایران من” در آمفی تئاتر روباز تبریز
یاز اکو - طی سه روز گذشته، مردم تبریز شاهد برگزاری جشن "ایران من" با کنسرت رحیم شهریاری خواننده مطرح تبریزی و اجرای برنامه‌ای با حضور بابک نهرین هنرمند برجسته تئاتر به صورت رایگان در محل آمفی تئاتر عینالی بودند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی، فرماندار تبریز در حاشیه برگزاری این جشن، ایجاد فضای موثر برای نشاط اجتماعی و عمومی شهروندان را از نتایج تلاش‌های نهادهای فرهنگی هم‌چون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز دانست.

وی خاطر نشان کرد: تلاش همه نهادهای فرهنگی در راستای ایجاد فضایی برای نشاط عمومی شهروندان است و در این راستا ضمن این‌که باید به وظایف قانونی خود کنند، باید در این حوزه خلاقیت‌هایی نیز به خرج دهند.

وی با قدردانی از برگزاری جشن بزرگ ایران من که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، اظهار کرد: این ویژه برنامه که رویکرد ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان فراهم شده است، فرصت خوبی است که بعد از مدت‌ها دوری شهروندان از این فضاها، زمینه برای افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود.

جشن ایران من در تلاش برای رفع آسیبهای اجتماعی کرونا

مهدوی افزود: این برنامه در کنار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به عنوان یک مطالبه از سوی نهادهای فرهنگی در حال اجرا است و امیدواریم با استمرار بخشی این برنامه‌ها و تلاش برای برگزاری آن در ماه‌های آتی این فضا را برای شهروندان فراهم کنیم.

وی افزود: ما بیش از ۱.۵ سال است که درگیر کرونا هستیم و این آسیب‌های فراوانی به لحاظ اجتماعی، فردی و خانوادگی نهاده است و تلاش برای زدودن این فضا به فرصتی بیش از این مجال‌های کوتاه نیاز دارد.

وی با قدردانی از متولیان برگزاری این جشن، تاکید کرد: امید است تا با همکاری موثر نهادهای اجرایی و دلگرمی شهروندان این برنامه‌ها در ماه‌های آتی و مناسبت‌های مذهبی دنبال شود و شاهد حضور گسترده شهروندان در برنامه‌های بعدی باشیم.

جشن بزرگ “ایران من” تلاشی فرهنگ مدار برای ایجاد نشاط شهروندان تبریزی

بابک دانش پناه، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در حاشیه این جشن، برگزاری چند روزه جشن بزرگ “ایران من” را تلاشی فرهنگی و مبتنی بر هنر برای ایجاد نشاط شهروندان تبریزی معرفی کرد.

بابک دانش پناه اظهار کرد: این جنگ‌ها با همراهی دلگرم‌کننده نهادهای مختلف تبریز برگزار شد و کوشیدند تا به بهترین نحو در این راستا به این مطالبه بر حق شهروندان پاسخ دهند.

وی تاکید کرد: این برنامه در روزهای گذشته شاهد اجرای رحیم شهریاری خواننده محبوب تبریزی بود که با حضور حداکثری و در وضعیت کامل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رعایت پروتکلهای بهداشتی در جشن ایران من

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از گسترش کرونا، همه الزامات بهداشتی رعایت شده و اکیپی با عنوان حافظان سلامت با توزیع ماسک ضدعفونی کردن مراجعان برای پیشگیری از این امر اقدام کردند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز اظهار کرد: اکثریت قاطع حاضران در جشن بزرگ ایران من به صورت خانوادگی در این مراسم حضور داشتند و این به متانت و سنگینی برنامه کمکی شایان کرد که جا دارد از همه شرکت کنندگان در جشن این روز هم قدردانی کنیم.

وی برگزاری این جشن را نقطه روشنی در سابقه فعالیت‌های فرهنگی تبریز خواند و افزود: امیدواریم با همراهی‌های همه شهروندان، نهادهای متولی و هنرمندان برنامه‌ها استمرار یابد.

وی افزود: این برنامه در دو نوبت نیز ادامه دارد که امروز نیز با اجرای بابک نهرین، هنرمند محبوب و مردمی دنبال خواهد شد و امیدواریم که همه ویژگی‌های ارزنده دو برنامه پیشین نیز در آن به چشم آید.

دانش پناه ادامه داد: از هر دوی این هنرمندان یعنی بابک نهرین و رحیم شهریاری که در برگزاری این جشن به بهترین نحو ما را یاری رساندند قدردانی می‌کنیم و امیدوارم که این شروع حرکتی تازه برای فعالیت‌های هنری تبریز باشد.

وی اضافه کرد: این برنامه‌ها فرصتی برای نشاط عمومی شهروندان بعد از مدت‌ها انتظار کرونایی، در دهه کرامت و همزمان با انتخابات ریاست جمهوری بود که بتوانیم زمینه ساز افزایش روحیه اجتماعی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=18901

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});