• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز، اقدامات سازمان در دهه امامت و ولایت را ستود

  • کد خبر : 71615
  • 02 مرداد 1401 - 12:45
رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز، اقدامات سازمان در دهه امامت و ولایت را ستود
یاز اکو - رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات سازمان، حکیمه غفوری سی و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، با اشاره به اقدامات و برنامه های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در دهه امامت و ولایت اظهار داشت: از تلاش مجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری برنامه‌های دهه امامت و ولایت که در قالب جشنواره تابستانی تبریز صورت گرفت و موجبات رضایت شهروندان و تبدیل فضای شهر به حال و هوای معنوی قدردانی می‌نمایم.

غفوری افزود: در این دهه شاهد تغییرات قابل توجهی در برگزاری چنین رویدادهایی بودیم که رضایت عمومی را در پی داشت و خواهان استمرار تلاش و برنامه ریزی ها برای مردمی شدن برنامه ها هستیم.

گفتنی است سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در دهه ولایت و امامت با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و آیینی در قالب ویژه برنامه عید تا عید، زمینه ساز بهره مند شدن شهروندان تبریزی و گردشگران تابستانی این شهر شد.
برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و شهروندی در این مدت، در تمام نقاط شهر بنا به فضای هرمنطقه و خواست شهروندان محترم، در پارکها، فرهنگسراها، مراکز تفریحی و تاریخی و میادین و معابر برگزار می شد که جملگی با استقبال گسترده شهروندان و نیز، مطالبه عمومی ایشان برای استمرار برگزاری آن همراه بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});