• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
11

استاندار: مشکلی در روند برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد

  • کد خبر : 19210
  • 28 خرداد 1400 - 11:30
استاندار: مشکلی در روند برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف در استان فراهم بوده و مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی روز جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر در استان، در بخش های مختلف هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت از فرآیند انتخابات فعال هستند، افزود: تعداد واجدان شرایط رای دادن در استان سه میلیون و ۴۳ هزار نفر هستند که از تعداد ۷۰ هزار نفر با رسیدن به سن قانونی برای اولین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب بهداشتی در تمامی شعبات اخذ رای اظهار داشت: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب شعبات اخذ رای و سایر موضوعات مربوط به این حوزه با دقت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: تعداد شعبات اخذ رای در استان به دلیل ملاحظات کرونایی ۱۰ درصد افزایش یافته و هم اکنون سه هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان برای اخذ آرای مردمی وجود دارد.

پورمحمدی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه داد: تحریم های شدید دشمنان ایران اسلامی، باعث بروز بسیاری از مشکلات بخصوص مشکلات اقتصادی در جامعه شده ولی مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق های رای دشمنان را ناامید کنند.

وی با اشاره به آگاهی مسوولان از گلایه مردم نسبت به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود، ادامه داد: قهر کردن با صندوق های رای، راهکاری اثرگذار برای حل مشکلات نیست.

پورمحمدی افزود: رییس جمهوری آینده اگر با رای اکثریت مردم انتخاب شود می تواند در عرصه های داخلی و بین المللی از قدرت بیشتری برای دفاع از منافع مردم جمهوری اسلامی برخوردار شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});