• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

فرماندار تبریز: کاندیداها و مردم نگران تجمیع آراء دستی و الکترونیکی نباشند

  • کد خبر : 19232
  • 28 خرداد 1400 - 15:00
فرماندار تبریز: کاندیداها و مردم نگران تجمیع آراء دستی و الکترونیکی نباشند
یاز اکو - فرماندار تبریز با اشاره به این‌که مشکلاتی در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر رخ داده است، گفت: برای حل این مشکل امکان رای دادن به صورت دستی فراهم شده و مردم هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند؛ چراکه هم آراء دستی و هم آراء الکترونیکی در پایان انتخابات محاسبه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، بهروز مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان این‌که از مردم عزیز بابت وقفه‌ای که در آغاز رای‌گیری در برخی شعب شهر تبریز رخ داده است، عذرخواهی می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل تاخیر در ارسال کارت‌های الکترونیکی از تهران به تبریز و طولانی بودن پیکر بندی، مشکلاتی در رای گیری الکترونیکی در برخی شعب تبریز رخ داد؛ اما تحت هیچ شرایطی انتخابات متوقف نخواهد شد و تا رفع مشکل از تعرفه‌های دستی برای رای گیری استفاده می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش بینی‌های لازم برای هر شرایطی انجام شده است، ادامه داد: این موضوع پیش بینی شده بود که در صورت مواجهه با مشکلاتی در روند اخذ رای به صورت اکترونیکی، تمامی شعبات اخذ به صورت دستی به رای گیری ادامه دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی در برخی شعبات سطع شهر با مشکلاتی مواجه هستند که این شعبات تا زمان رفع مشکل، به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: این موضوع صرفا مربوط به کلانشهر تبریز بوده و هیچ مشکلی در روند رای گیری سایر شهرستان‌ها وجود ندارد و انتخاباتی سالم و آرام را سپری می‌کنیم.

فرماندار تبریز متذکر شد: نامزدهای محترم و مردم هیچ نگرانی بابت شمارش آراء نداشته باشند، و بعد از اتمام فرآیند رای گیری، هم آراء الکترونیکی و هم دستی نیز همانند انتخابات ریاست جمهوری محاسبه خواهند شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19232

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});