• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی:

مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود

  • کد خبر : 48744
  • 11 بهمن 1400 - 12:30
مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود
یاز اکو - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه دستگاه‌های ملی بر استراتژی‌های معین مدیریتی تمرکز می‎کنند، افزود: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی استان اظهار کرد: تجربیات نشان می‌دهد استان‌هایی که جدل‌های درون حزبی و گروهی زیادی در داخل دارند، به تدریج به سمت انفعال می‌روند و برعکس استان‌هایی که اختلافات داخلی را به حداقل می‌رسانند کاملا موفق هستند و برنامه‎های خود را به خوبی پیش می‌برند که بسیار تلاش شده آذربایجان شرقی جزو استان های دسته دوم باشد.

وی افزود: با وحدت رویه هرچه بیشتر بین مسئولان و نمایندگان استان بسیاری از مسائل قابل حل است؛ ما هم در حال تدارک زمینه‌هایی هستیم که بتوانیم به استان در جهت رسیدن به توسعه پایدار نفع برسانیم.

فرشکاران یادآور شد: تاکید دولت سیزدهم تمرکززدایی از تهران است و بر همین اساس تلاش می شود در بودجه سال ۱۴۰۱ استان‌ها، هم از نظر قدرت عمل و هم از جهت اعتبارات تقویت شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه معمولا دستگاه‌های ملی بر استراتژی‌های معین مدیریتی تمرکز می‎کنند، افزود: مشکلات عمده ما در نقش آفرینی‌های مدیریتی حادث می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به هدفگذاری رشد هشت درصدی اقتصاد کشور یادآور شد: در دهه‌های گذشته همواره رشدهای اقتصادی بدون تکیه بر نفت و میعانات گازی چندان مطلوب نبوده و این رویه باید اصلاح و در ساختار اقتصادی تجدید نظر شود.

این مسئول با بیان اینکه حالت‌های روندی و روزمره کسالت آور بوده و امید و خودباوری را از بین می‌برد، ابراز داشت: ساختار اقتصادی متکی بر نفت باید بشکند و درآمدهای حاصل از فعالیت‌های مولد افزایش یابد.

فرشکاران همچنین بر ضرورت اجرای دقیق برنامه‌های سند آمایش در استان تاکید و تصریح کرد: آمایش سرزمین چارچوبی است که با استفاده از آن می‎توانیم در موضوعاتی مثل توزیع منابع، فعالیت‌های اقتصادی و ساختارهای کشاورزی بر مبنای استعدادهای فضا، مکان و جمعیت حرکت کنیم و در نتیجه به اهداف مورد انتظار در حوزه‌های مختلف دست یابیم.

در این دیدار علی صفایی فرد، مدیرکل پزشکی قانونی استان به ارائه گزارشی از فعالیت های این حوزه و مسائل و مشکلات موجود پرداخت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=48744

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});