• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7
دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی:

شمارش آرای صندوق‌های رای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد

  • کد خبر : 19321
  • 29 خرداد 1400 - 10:47
شمارش آرای صندوق‌های رای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد
یاز اکو - دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شمارش آرای صندوق‌های رای شورای شهر تبریز همچنان ادامه دارد، گفت: شمارش بخش زیادی از آرای صندوق‌های رای استان هنوز به پایان نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، مرتضی محمدزاده، گفت: روز جمعه شاهد طولانی‌ترین انتخابات بودیم که این انتخابات ۱۹ ساعت به طول انجامید و در استان آذربایجان شرقی تا ساعت ۲ بامداد امروز شنبه ادامه داشت.

وی با قدردانی از حضور مردم در این انتخابات گفت: شمارش آرا بعداز پایان رأی گیری آغاز شد و همچنان ادامه دارد. مردم به اخبار غیررسمی و نتایج منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند چراکه مرجع اصلی اعلام اخبار فرمانداری و ستاد انتخابات استان است.

محمدزاده با اشاره به اینکه هنوز بخش زیادی از صندوق‌های رأی شورای شهر تبریز شمارش نشده، گفت: با اینکه این انتخابات تمام الکترونیکی بود ولی اختلال پیش آمده در سیستم‌های طی صبح روز جمعه باعث شد تا روند شمارش آرا زمان گیر شود. همچنین در شعبات اخذ رأی ابتدا آرای ریاست جمهوری شمارش می‌شود و سپس نوبت به آرای شورا می‌رسد.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: به محض اینکه نتایج انتخابات شورای شهر در تبریز و دیگر شهرهای استان مشخص شود از طریق فرمانداری‌ها به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی در خصوص نتایج انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: نتایج این انتخابات ثبت شده و به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌شود و مرجع اعلام این نتایج آنها هستند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});