• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

مهلت پرداخت مالیات خریداران سکه تمدید شد

  • کد خبر : 19656
  • 31 خرداد 1400 - 16:00
مهلت پرداخت مالیات خریداران سکه تمدید شد
یاز اکو - درحالی طبق اعلام قبلی،‌امروز پایان مهلت پرداخت مالیات خریداران سکه از بانک مرکزی از سال ۹۷ بود که سازمان مالیاتی مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی را تا ۱۵ تیرماه تمدید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تسنیم، آن طور که قبلاً سازمان مالیاتی اعلام کرده بود خریداران سکه از بانک مرکزی از سال ۱۳۹۷ فقط تا پایان وقت اداری امروز فرصت داشتند تا مالیات متعلقه را بپردازند و اگر مالیات خود را نپردازند، به مالیات متعلقه آن‌ها به ازای هر ماه دیرکرد معادل ۲٫۵ درصد جریمه اضافه می‌شود.

اما براساس آخرین اظهارات پارسا، رییس کل سازمان امورمالیاتی کشور، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم تا ۱۵ تیرماه تمدید شده است.

امیدعلی پارسا، با اعلام این خبر عنوان کرد: تمدید مهلت ارائه اظهارنامه صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه، بنا به درخواست اتاق اصناف ایران و تصویب ستاد ملی مدیریت کرونا، صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات و شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: صاحبان مشاغل تا ۱۵ تیرماه فرصت دارند ضمن مراجعه به سایت سازمان امورمالیاتی کشور به نشانی www.intamedia.ir نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی و یا ارسال فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم اقدام کنند و از تسهیلات و معافیت های قانونی بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=19656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});