• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند

  • کد خبر : 20736
  • 09 تیر 1400 - 16:00
قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان‌شرقی ۲۲۶ میلیارد ریال جریمه شدند
یاز اکو - مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در سه ماهه نخست امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از ۲۲۵ میلیارد و ۸۱۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیداحد یوزباشی روز چهارشنبه با بیان اینکه در این مدت ۷۳۱ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی وارد و ۶۹۵ پرونده مختومه شده است، افزود: هم اکنون ۷۸ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

وی اظهار کرد: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز سه هزار و ۱۸ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و برای ۲ هزار و ۸۷۸ پرونده رای محکومیت به ارزش بیش از ۲۹۳ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال صادر و این تعداد پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۱۸۶ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است،  گفت: در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در سه ماهه اول امسال ۲۵۸ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

یوزباشی ادامه داد: شعبه های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۲۴۸ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رای محکومیت به ارزش بیش از هشت میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال،  آن ها را مختومه کردند.

وی یادآوری کرد: هم اکنون کار رسیدگی به ۱۰ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز در شعبه های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=20736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});