• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
4

اقتصاد تعاونی، بهترین راه دستیابی به پیشرفت و عدالت است

  • کد خبر : 21231
  • 14 تیر 1400 - 12:00
اقتصاد تعاونی، بهترین راه دستیابی به پیشرفت و عدالت است
یاز اکو - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بهترین راه برای دستیابی به پیشرفت و عدالت، اقتصاد تعاونی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در نشست تخصصی اعضای اتاق فکر تعاون استان، با بیان جایگاه و نقش تعاون در اقتصاد کشور، افزود: اقتصاد کشور مدیون تئوری فکری و عملی شهید دکتر بهشتی است چرا که ایشان شیوه اقتصاد تعاونی را بهترین روش اقتصادی برای دستیابی به پیشرفت توام با عدالت معرفی کرد

وی ادامه داد: در زمان حاضر دانشمندان و اقتصاد دانان دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که اقتصاد تعاونی بهترین روش برای رسیدن به توسعه و پیشرفت است.

وی گفت: سازمان‌های بین المللی باور دارند که تعاونیها دارای توانایی بالقوه برای کمک به ریشه کنی فقر هستند. بر این اساس سازمان ملل متحد در مجمع عمومی خود در سال ۱۹۹۲ با تصویب قطعنامه‌ای اولین شنبه ماه جولای در سال را به عنوان روز جهانی تعاون نامگذاری کرده است و ما نیز باید با تقویت و توسعه بخش تعاون که در آموزه.های دینی ما به آن تاکید زیادی شده به عنوان کشوری موفق در جهان شناخته شویم.

فتحی، اتاق فکر تعاون را بهترین محل برای بیان دیدگاه‌های و اخذ تصمیمات علمی و اجرایی برای تقویت و رشد بخش تعاون دانست و خواستار بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌ها در اتاق فکر و ارایه راهکارهای اجرایی برای رفع موانع تعاونی‌ها کرد. 

اتاق فکر تعاون با عضویت صاحب نظران و متخصصان تعاون در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21231

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});