• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
مدیرعامل کشتارگاه شهرداری:

قیمت گوشت قرمز در تبریز مدیریت می‌شود

  • کد خبر : 21396
  • 15 تیر 1400 - 14:00
قیمت گوشت قرمز در تبریز مدیریت می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: باتوجه به افزایش قیمت گوشت گوساله در دیگر شهرها، درصدد مدیریت قیمت گوشت گوساله هستیم که تا کنون نیز در این امر موفق عمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، کریم قدرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: با استقبال خوبی که مردم از شناسنامه دار کردن گوشت قرمز نموده اند خوشبختانه اکثریت قصابی ها هم این قضیه را رعایت کرده و گوشت بدون شناسنامه عرضه نمی کنند.

وی افزود: همچنین با مساعدتی که از طرف نمایندگان محترم تبریز در مجلس شورای سلامی انجام می شود امیدوارم این ایده و ابتکار در سایر نقاط کشور نیز همچون تبریز اجرا شود تا مردم سایر نقاط ایران بتوانند با مصرف گوشت شناسنامه دار از نوع، جنسیت و تازگی گوشت خود باخبر باشند.

قدرتی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که بعضا حتی از قیمت مصوب هم پایین تر فروخته می شود موجب می گردد شهروندان با عدم اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی دقت و اطلاع کافی از خرید گوشت نداشته باشند.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان یک نهاد دولتی مردم نهاد به خوبی نقش خود را در تامین گوشت سبد غذایی مردم انجام می دهد و امیدواریم نابسامانی که در در گوشت مرغ بود با تدابیری که اندیشیده شده است دامن گیر گوشت قرمز نشود.

وی در پایان با اشاره به کاهش قیمت گوشت گوسفند نر در فروشگاه‌های کشتارگاه ابراز امیدواری کرد، با افزایش میزان کشتاری که انجام می شود روز به روز شاهد تثبیت قیمت گوشت قرمز خواهیم بود.

قیمت گوشت

گفتنی است؛ نرخ جدید فروش گوشت شناسنامه دار نر کشتار روز را در فروشگاه شماره یک کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز به شرح زیر اعلام شد؛

گوشت شناسنامه دار گوسفند نر جوان کشتار روزمخلوط بدون دنبه به قیمت کیلویی ۱۱۴ هزار تومان

گوشت شناسنامه دار نیم شقه گوسفند نر بره کشتار روزبا دنبه به قیمت کیلویی ۱۰۷هزار تومان

قیمت ران و گردن گوشت شناسنامه دارگوسفند نر بره کشتار روز ۱۲۰ هزارتومان

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});