• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
4

مطالبات بازنشستگان صندوق آینده ساز در عالیترین سطح ممکن پیگیری خواهد شد

  • کد خبر : 92848
  • 05 بهمن 1401 - 11:00
مطالبات بازنشستگان صندوق آینده ساز در عالیترین سطح ممکن پیگیری خواهد شد
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، در جمع تعداد کثیری از بازنشستگان صندوق بازنشستگی آینده ساز در سالن اجتماعات این اداره کل در تبریز حاضر شده بر پیگیری مطالبات بازنشستگان در عالی ترین سطح ممکن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، حسین فتحی در بخش دیگری از سخنان خود، مطالبات بازنشستگان صندوق آینده ساز را قانونی و بحق دانسته و افزود: این اداره کل و دیگر مقامات استان تا وصول نهایی مطالبات بازنشستگان در کنار آنها خواهند بود.

در ادامه و تا ساعاتی دیگر این تجمع با آرامش کامل تداوم یافته، تنی چند از نمایندگان بازنشستگان به ایراد سخن و بیان دیدگاه ها و نگرانی ها و دغدغه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است ،بازنشستگان صندوق آینده ساز خواستار افزایش حقوق خود مطابق مصوبه شورایعالی کار برابر با اساسنامه این صندوق می باشند

در این رابطه ،تقی زاده از نمایندگان بازنشستگان می گوید: مدیران صندوق ، به بهانه اینکه تحقق خواسته بازنشستگان نیازمند صدور مجوز از وزارت کار می باشد ،موجبات تجمعات پی در پی بازنشستگان را فراهم کرده اند.

عبداله زاده یکی دیگر از بازنشستگان تاکید دارد، اساسنامه فصل الخطاب بوده و توسل مدیران صندوق به اخذ مجوز، جز کشاندن بازنشستگان به کف خیابان حاصل دیگری ندارد.

افزودنی است، صندوق بازنشستگی آینده ساز یکی از ۱۸ صندوق بازنشستگی در کشور می باشد که اکثریت قریب به اتفاق ۱۵ هزار عضو آن از شاغلین و بازنشستگان کارگری صنایع تبریز، تهران و اراک می باشند و طبق اساسنامه جدید این صندوق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ریاست هییت مدیره آن را بر عهده دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92848

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});