• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
8

استمداد صاحبان نسق زراعی الوار و صوفیان

  • کد خبر : 21633
  • 18 تیر 1400 - 9:29
استمداد صاحبان نسق زراعی الوار و صوفیان
یاز اکو - جمعی از صاحبان نسق زراعی الوار و صوفیان با ارسال نامه‌ای را ریاست جدید قوه قضاییه، خواستار ممانعت وی از اجرای حکم خلع ید صاحبان نسق زراعی این دو منطقه شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، همزمان با معرفی حضرت حجت الاسلام محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه، متاسفانه در این فضای مه آلود سیاسی که مشکلات یکی پس از دیگری در سایه تحریم‌های ظالمانه و غیره، کشورمان را در نوردیده و دامنگیر قشر متوسط و ضعیف شده است، یکی از دادگاه‌های محترم حقوقی تبریز، علیرغم نظر مقام رهبری که زمین های صوفیان و روستاهای اطراف تبریز صوفیان متعلق به کشاورزان هست، با استناد به اسناد مالکیت مخدوش موقوفات فراهانی (اوقاف) که در سنوات قبل در تشکیلات قضایی مخدوش شناخته شده است اراضی روستای الوار و صوفیان را به عنوان موقوفات فراهانی به رسمیت شناخته و حکم خلع ید به صاحبان نسق زراعی صادر نموده است.
اگرچه ریاست محترم دادگستری استان و دادستان محترم، امام جمعه محترم و همچنین استاندار محترم آذربایجانشرقی، درصدد حل این مشکل به نفع مردم بودند اما اولین استارت خلع یدصاحبان نسق زراعی اخیراً زده شده است و باید دید ریاست محترم قوه قضائیه در مقابل مترصدین فرصت و زیاده‌خواهان چه دستوراتی را صادر خواهند نمود.
لذا از کلیه عزیزانی که می‌توانند در این خصوص اقدامی جهت رسیدن فریاد مظلومان به سمع و نظر مسولان عالی کشور بکنند استدعا می گردد تا دیر نشده کوتاهی نکنند. مستندات محفوظ است‌.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=21633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});