• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
فرماندار اهر خبر داد

اختصاص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان اهری

  • کد خبر : 22007
  • 20 تیر 1400 - 19:30
اختصاص ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از ایده‌های خلاقانه جوانان اهری
یاز اکو - فرماندار اهر از اختصاص بیش از ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ایده ها وطرح های خلاقانه جوانان این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، رسول خدابخش عصر شنبه ۱۹ تیرماه در جلسه شورای آموزش پرورش اهر، اظهار کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی برای حمایت از ایده ها و طرح های خلاقانه جوانان این شهرستان تسهیلات یک میلیارد تومانی پرداخت خواهد کرد.

وی افزود: شهرستان اهر دارای پیشینه علمی و فرهنگی بالا بوده و بیشترین اختراعات دانش آموزی را نسبت به شهرستان های استان دارد و در این راستا طبق تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش با مرکز رشد واحدهای فناور از طرحهای دانش بنیان دانش آموزی حمایت می شود.

خدابخش ضمن تاکید بر ساماندهی مدارس حاشیه ای و تک شیفته کردن مدارس، خواستار شناسایی بازماندگان و بی سوادان از تحصیل در رده های سنی ۱۰ الی ۴۶ سال توسط سواد آموزی از وجود ۳۴۳ کلاس درس فعال با ۱۰۹۱ نفر سوادآموز در این شهرستان شد.

وی در پایان گفت: در راستای حمایت و کمک به تولیدات صنایع‌دستی دانش‌آموزان در هنرستان‌ها و لزوم ایجاد محلی برای عرضه و نمایش تولیدات به زودی نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات هنرستان‌ها در اهر افتتاح می شود.

مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در این جلسه از ایجاد کانون تندرستی دانش‌آموزان زیر ۱۲ سال برای اولبن بار در استان و ایجاد حیاط پویا در آموزشگاه استثنایی شهید صدر برای اولین بار با اختصاص مجموعا ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

ناصر پورفتحی همچنین با اشاره به احداث مدارس در روستاهای پسته بیگلو، ساری سولی، آللی، حسین کندی، پسته بیگلو، ساری سولی و مرده‌کتان از اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیون تومان و کمک خیرین برای احداث چمن مصنوعی فوتبال در کانون شهید فهمیده شهرستان اهر نیز خبر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22007

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});