• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

لزوم تخصیص بودجه‌ی سالانه به باشگاه تراکتور

  • کد خبر : 22111
  • 21 تیر 1400 - 13:45
لزوم تخصیص بودجه‌ی سالانه به باشگاه تراکتور
یاز اکو - در شرایطی که انواع فشارهای اقتصادی و معیشتی ناشی از تحریم‌ها و کرونا، زندگی را برای مردم سخت کرده است، متاسفانه تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از دلخوشی‌های مردم آذربایجان با نتایج ناامیدکننده، فشار روانی مضاعفی برای مردم وارد می‌کند.

در حالی که سال‌هاست تیم‌های دیگر از بودجه‌ی بیت‌المال بهره‌مند می‌شوند و به بخش خصوصی واگذار نشده‌اند ولی تیم تراکتور آذربایجان به‌عنوان یکی از نمادهای عزت و غرور این خطه در یک پروسه‌ی نامناسب به بخش خصوصی واگذار شد.

بخش خصوصی نیز بدلیل عدم سوددهی کافی و شرایط خاص ورزش خصوصی در کشور، توان و بودجه‌ی کافی در طولانی‌مدت برای سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد نمی‌تواند داشته باشد.

لذا نماد ورزش آذربایجان این روزها حال و روز خوشی ندارد و با تغییرات پی در پی مدیریتی و فنی سعی در بهبود شرایط دارند که این امر به نظر امکان‌پذیر نیست. در نتیجه در شرایط کنونیِ ورزش و اقتصاد کشور، در صورت عدم حمایت مستقیم دولت از تیم تراکتور همچون دیگر تیم‌ها امیدی به نتایج مثبت نیست.

از مسئولان و نمایندگان محترم استانی درخواست داریم با درخواست تصویب بودجه‌ی سالانه به تیم تراکتور همچون دیگر تیم‌ها بخصوص دو تیم پایتخت و همچنین با نظارت و کنترل بیشتر در نحوه و سیستم مدیریت مالک محترم نسبت به ساماندهی این تیم مردمی اهتمام ورزند تا با غرور و عزت مردم آذربایجان بیش از این بازی نگردد.

محمد صالحی

نظر نویسنده لزوما نظر یازاکو نیست

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. نمایندگان مجلس باید برای تراختور بودجه کلان بگیرند وگرنه با پول شخصی زنوزی تراکتور هر روز بدتر از قبل خواهد شد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});