• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

کاهش قیمت روغن‌ موتورهای دیزلی از هفته آینده

  • کد خبر : 22462
  • 24 تیر 1400 - 11:20
کاهش قیمت روغن‌ موتورهای دیزلی از هفته آینده
یاز اکو - مدیرعامل شرکت نفت بهران از افزایش عرضه روغن موتور توسط تولید کنندگان خبر داد و گفت: قیمت انواع روغن‌ موتور بخصوص دیزلی هفته آینده روند کاهشی خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اسعد عزیزی اظهار داشت: شرکت های تولید کننده روغن در نشستی که روز گذشته در پالایشگاه تهران در خصوص عرضه این کالا برگزار شد تصمیم به عرضه بیشتر این محصول در بازار گرفتند.

وی با بیان اینکه شرکت های عرضه کننده روغن خودرو هیچگونه افزایش قیمتی نداشته اند، عنوان کرد: شبکه های توزیع روغن باید همکاری لازم را داشته باشند و از نگهداری این محصول در انبارهای خود اجتناب کنند.

عزیزی اضافه کرد: شرکت های روغن ساز بخصوص نفت بهران به سختی نیاز بازار را تامین کرده است از همین جهت به تمامی عاملان توزیع اخطار می دهیم که حق نگهداری روغن خودرو بخصوص دیزلی را در انبارهایشان ندارند.

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت بهران تنها شرکتی است که بیشترین روغن موتورهای دیزلی را به بازار عرضه می کند، بیان داشت: سهم نفت بهران در تامین بازار در حدود ۴۲ درصد است ولی هم اکنون ۶۰ درصد نیاز بازار را تامین می کند.

عزیزی یادآور شد: اسناد ارائه روغن توسط شرکت نفت بهران موجود است و اگر کمبودی در بازار مصرف به وجود آمده به دلیل عرضه کم روغن توسط سایر شرکت ها می باشد.

از ابتدای سال جاری تاکنون قیمت انواع روغن موتورهای دیزلی و بنزینی در کشور روند صعودی به خود گرفته است و در این در حالی می باشد قیمت کارخانه با قیمتی عرضه آن در تعویض روغنی ها تفاوت فاحشی دارد.

شرکت نفت بهران یکی از تولید کنندگان عمده انواع روغن های صنعتی بخصوص دیزلی و بنزینی است که در کنار پالایشگاه تهران(شهید تندگویان) در بخش کهریزک شهرستان ری واقع شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22462

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});