• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی ایران در باکو برگزار می‌شود

  • کد خبر : 22871
  • 27 تیر 1400 - 16:30
نمایشگاه توانمندی‌های صنعتی ایران در باکو برگزار می‌شود
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه توانمندی های صنعتی جمهوری اسلامی ایران در باکو با مسئولیت تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی دستاوردهای سفر هیأت اقتصادی آذربایجان شرقی به باکو، گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه را از مهم ترین اولویت های استان برشمرد و گفت: با توجه به وقایع اخیر در جمهوری آذربایجان و ضرورت مشارکت در بازسازی قره باغ، توسعه روابط با این کشور، ضروری است.

 وی با اشاره به انتصاب استاندار آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد توسعه تجارت با جمهوری آذربایجان از سوی وزیر صمت، اظهار کرد: با توجه به مسئولیت ملی استان باید با حساسیت ویژه و مضاعف برای توسعه و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری با این کشور تلاش کنیم.

 وی با قدردانی از همکاری بسیار خوب سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو برای انجام سفر هیأت اقتصادی استان به این کشور، گفت: آذری ها تمایل بسیار خوبی برای همکاری با ایران و بخصوص استان آذربایجان شرقی دارند که باید از این فرصت، به نحو احسن استفاده کرد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات انجام شده با مسئولان جمهوری آذربایجان، نمایشگاه صنعت ساختمان، طراحی، فنی و مهندسی و برق ایران به مسئولیت تبریز در شهر باکو برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای آتی، جلسه ای تخصصی با حضور نمایندگان تشکل های صنعت و همچنین اتاق بازرگانی برای بررسی مسائل تخصصی در زمینه برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه برگزار می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این نمایشگاه باید به دور از موازی کاری، رفتارهای سنتی و کلیشه ای و با توجه به آخرین استانداردهای نمایشگاهی در جهان برگزار شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});