• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

محدودیت ترافیکی در محور قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود

  • کد خبر : 22930
  • 28 تیر 1400 - 8:45
محدودیت ترافیکی در محور قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود
یاز اکو - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ۱۰ مرداد تا پایان شهریور ماه محدودیت برای تردد خودروهای سنگین از جاده قدیم تبریز- زنجان اعمال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اروجعلی علیزاده در حاشیه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی با توجه به افزایش ترافیک و میزان تصادفات در محور تبریز- بستان آباد-  میانه- سرچم جهت کاهش تصادفات جاده ای اعمال می شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی تا ۱۰ مرداد انجام خواهد شد و با اعمال محدودیت ها خودروهای سنگین به سمت آزاد راه هدایت می شوند.

علیزاده گفت: همچنین با توجه به افزایش ۱۴ درصدی تصادفات جاده ای استان در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته مصوب شد گشت های نامحسوس و حضور پلیس در محورهایی که تصادفات بیشتر است افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه ۱۵ مجموعه دولتی و غیردولتی در مدیریت صحنه تصادفات مشارکت می کنند و فرماندهی صحنه برعهده پلیس راه است، گفت: سایر مجموعه های استان نیز موظف شدند نسبت به تامین و تجهیز خودروهای  مورد نیاز برای گشت نامحسوس پلیس راه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: در این جلسه ساماندهی سرویس های اتوبوسی کارخانه ها و دانشگاه های خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت تا شاهد تصادفات ناوگان اتوبوسی در جاده های بین شهری نباشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=22930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});