• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
8
مصطفی میرسلیم، نایب رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور:

بازشماری آرای انتخابات تبریز ایرادات حقوقی دارد/ احتمال جابجایی مجدد در نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز + نامه

  • کد خبر : 23186
  • 29 تیر 1400 - 17:20
بازشماری آرای انتخابات تبریز ایرادات حقوقی دارد/ احتمال جابجایی مجدد در نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز + نامه
یاز اکو - به دنبال اعتراض برخی کاندیداها به این اقدام، هیات نظارت مرکزی کشور، انتخابات تبریز را تایید نکرد و میرسلیم، نایب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات، با ارسال نامه ای به راستی، رییس هیات نظارت آذربایجان شرقی، بازشماری آرای انتخابات شورای شهر تبریز در تاریخ 11 تیرماه سال جاری را دارای ایرادات حقوقی متعدد دانست و خواستار رسیدگی مجدد به پرونده شکایت ها شد. در ادامه کار هیات عالی نظارت، بازرسان ویژه خود را به تبریز اعزام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آذرقلم، به دنبال عدم تایید نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز، بازرسان ویژه هیات مرکزی نظارت کشور در تبریز حضور پیدا کردند.
به گزارش آذرقلم، شنیده های موثق از بازشماری آرای برخی صندوق ها حکایت از آن دارد که احتمال جابجایی نفرات سیزدهم و چهاردهم شورای شهر تبریز قوت گرفته است.
چندی پیش، فرمانداری تبریز در اقدامی عجیب و سوال برانگیز، اعلام کرد که نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز تغییر کرده و در نتیجه، بجانی به جای چمنی به ترکیب اصلی شورای شهر راه یافته است.

به دنبال اعتراض برخی کاندیداها به این اقدام، هیات نظارت مرکزی کشور، انتخابات تبریز را تایید نکرد و میرسلیم، نایب رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات، با ارسال نامه ای به راستی، رییس هیات نظارت آذربایجان شرقی، بازشماری آرای انتخابات شورای شهر تبریز در تاریخ ۱۱ تیرماه سال جاری را دارای ایرادات حقوقی متعدد دانست و خواستار رسیدگی مجدد به پرونده شکایت ها شد. در ادامه کار هیات عالی نظارت، بازرسان ویژه خود را به تبریز اعزام کرد.
بررسی صندوق های را بار دیگر در دستور کار بازرسان قرار گرفت و قرار است این بازرسان نظر خود را به هیات نظارت تهران گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=23186

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});